Заміна ременів для FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Заміна Ременя Грм Ford C Max

Мал. Схема установки ремінів для FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Модель: Фокус 1.6; Фокус C-MAX 1.6
Рік: 2003-2009 рр
Двигун: HWDA

  • Заміна. після 160 000 км або 8 років
  • Пошкодження двигуна. ТАК

Видалення та встановлення:

  • Фокус: 3,00 год
  • Кондиціонер: 0.10 год
  • Фокус C-MAX: 3,30 год
  • Регулюючий стрижень розподільних валів Ford № 303-376B.
  • Регулюючий палець колінчатого вала Ford №303-748.
  • Ford Crankshaft Pull Holder No. 205-072.
  • Натяжний кронштейн № 303-1054
  • Відключіть негативний акумулятор.
  • Не обертайте вали двигуна, знімаючи ремінь.
  • Вийміть свічники для полегшення обертання колінчастого вала.
  • Поверніть колінчастий вал тільки в напрямку нормального обертання.
  • Не обертайте колінчастий вал для колісної шестірні або інших передач.
  • Дотримуйтесь рекомендованих моментів затягування для різьбових з’єднань.

Виймання ременя для зубчастого важеля FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Увага: зубчастий шкук колінчатого валу не має орієнтаційного ключа на пальці колінчастого валу.

    1. Підніміть машину і встановіть стійки для підтримки.
    2. Видалити:
      • Праве переднє колесо.
      • Право переднє колесо арки лайнера.
      • Обкладинка ременя привода навісних вузлів.
      • Пояс привода навісних агрегатів.

      Читайте також:

      В будущем Ford хочет ставить на машины бирюзовые «... Инженеры Форд проверили, сумеют ли световые панели послужить средством общения для автономных автомобилей. Как будут разговаривать автономные авто и живы участники дорожного движения, когда место за рулем будет пустовать? Форд считает, что необходим...
      Заміна Паливного Фільтра Форд Транзит 2012 Журнал ... Замена топливного фильтра Ford 1930091 на Ford TransitЗамена топливного фильтра Ford 1930091: Автомобиль:. Ford Transit, . Ford Tranzit и Tourneo Custom замена топливного фильтра 2.4TDI 2014 г.вВ двух словах о замене топливного фильтра.Находится на ...

      Примітка: ремінь (-и) для приводу навісних агрегатів потрібно знімати, якщо вони звалилися і не можуть бути знову встановлені.

    3. Від’єднати:
      • Шланг вентиляції картеру.
      • Роз’єм датчика положення розподільної валу.
      • Високовольтні дроти свічки запалювання.
      • Видалити:
        • Обкладинка головки блоку циліндрів.
        • Резервуарний насос з електроприводом рульового управління (без від’єднувальних шлангів).
        • Від’єднайте роз’єм вимикача насосу гідропідсилювача керма для тиску в системі.
        • Видалити:
          • Генератор
          • Розширювальний бак (без від’єднання шлангів).
          • Тягач (1) водяного насоса.
          • Кришка циліндра (2).
          • Кінцевий колінчастий вал трохи підніміть до положення подушки першого циліндра до TDC.
          • На місце ковпака (2) вставте регулюючий штифт колінчастого валу № 303-748.
          • Поверніть колінчастий вал, поки він не зупиниться пальцем.
          • Перевірте можливість встановлення ремінця розподільної вали (3).
          • Якщо ви не можете встановити панель:
            • Зніміть шпильку керування колінчастої вала. Поверніть колінчастий вал на один оборот.
            • Вставте регулюючий штифт і поверніть колінчастий вал так, наскільки він потрапляє в палець.
            • Вставте регулюючу стрічку в гнізда кінців розподільних валів.
            • Зніміть панель регулювання (3).
            • Поверніть колінчастий вал на 45 ° проти годинникової стрілки.
            • Видалити:
              • Болт (4) шку колінчатого валу.
              • Шків (5) колінчатого валу.
              • Нижня кришка (6) ремень часу.
              • Перемістити двигун під тимчасовою підтримкою.
              • Видалити:
                • Правий двигун (7).
                • Кронштейн (8) правого опорного двигуна.
                • Верхня кришка (9) ременя ременя.
                • Моделі до 04.2005: поверніть натяжну валик за годинниковою стрілкою та встановіть замки (10).
                • Моделі з 04.2005: витягніть ремінець до встановлення натяжного пристрою (11) натяжника.
                • Зніміть ремінець.
                • ЗАМЕНА ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus C-max 1.6 TDCI

                  Вы увидите как заменить ремень грм на Форд фокус С-макс 1.6 tdci \You will see how to replace the timing belt Ford Focus .

                  Замена ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus C-max 1.6 TDCI

                  ЗАМЕНА ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus Cmax 1.6 TDCI.

                  Установка ремені безпеки на FORD Focus C-MAX, Focus 1,6

                  Увага: зубчастий шкук колінчатого валу не має орієнтаційного ключа на пальці колінчастого валу.

                    Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.

                  Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                  Відкрутіть болти (13) зубчастих шківів обох розподільних валів.

                  Читайте також:

                  Как Разблокировать Магнитолу На Форд Фокус 2... Разблокировка магнитолы на Форде Фокус 4.5 Магнитолы на автомобилях Форд Фокус второго поколения стоят высококачественные и современные, которые способны удовлетворить желания и требования большинства автолюбителей. Разумеется, они достаточно ординар...
                  Чи Варто Купувати Ford Focus 3 З Пробігом? (До Рес... Варто купити FORD FOCUS 3 з пробігом? (до рестайлі 2011-2014 років) Автор: Дмитро Рогов Опубліковано: 25 липня 2017 р Переглянуто 358 399 Мені сподобалось: 2 960 Мені не сподобалось: 409 . Я в VC. пишіть!. моя група про автомобілі з пробігом. приєд...

                  Примітка: не використовуйте монтажну стрічку (4) для фіксації розподільних валів після повороту.

                • Будьте обережні, щоб загнати зубчасті шкиви з коннічних посадок на валах.
                • Затягніть болти (13) так. так що зубчасті шви можуть обертатися вільно, але без спотворень.
                • Поверніть розподільні ваги до монтажного положення ременя.
                • Вставте монтажну стрічку (3) у гніздо кінців розподільних валів.
                • Обережно потиснути колінчастий вал. Переконайтеся, що колінчастий вал регулюючого штифту торкається проти ваги.
                • Посуньте ремінець проти годинникової стрілки, починаючи від колінчастого валу.
                • Переконайтеся, що в провідній гілці ременя відсутня слабість.
                • Зніміть натягувач ременя (10) або (11).
                • Встановити:
                  • Нижня кришка (6) ремень часу
                  • Шків (5) колінчатого валу.
                  • Затягніть болт (4) шків до 40 Нм 90 °. Встановіть новий болт.
                  • Тримайте зірочки з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12).
                  • Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                    Встановіть нові болти (13), закріплення шестерні шків, затягніть болти до моменту 60 нм.

                    Примітка. Не використовуйте регулюючу стрічку (4) для фіксації розподільної вали перед обертанням.

                  • Видалити:
                    • Регулюючий палець колінчастого валу.
                    • Тайм-бар розподільного вала.
                    • Повільно оберніть колінчастий вал на два обороти за годинною стрілкою майже до TDC пружини першого циліндра.
                    • Вставте штифт регулювання колінчастого вала.
                    • Поверніть колінчастий вал, поки він не зупиниться пальцем.
                    • Перевірте, чи можете вільно встановити панель (3).
                    • Якщо ви не можете встановити панель:
                      • Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.
                      • Відкрутіть болти (13) зірочок з розподільчим валом.
                      • Повільно обертайте розподільчі вали на шестикутник (14) у потрібному напрямку.
                      • Поставте стрижень (3) у виїмки кінців розподільних валів.
                      • Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.
                      • Затягніть болти (13) зірочок з розподільчим валом до 60 Нм.
                      • Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                        Примітка: не використовуйте монтажну стрічку (4) для фіксації розподільних валів після повороту.

                      • Зніміть регулюючий штифт і шток (3).
                      • Встановіть блоковий затвор (2), затягніть до 20 Нм.
                      • Замініть зняті деталі.
                      • Затягніть болти (15) правої опорної кріплення до 55 Нм.
                      • Затягніть болти (16) правої опори на 90 нм.
                      • Затягніть гайки (17) правої опори до 80 Нм. Встановити нові гайки.
                      • Примітка: на двигунах без натягу для ременів для кріплень, ремінь оснащений спеціальними інструментами.

                        Примітка. Якщо акумулятор від’єднано, настроювання живлення вікна потрібно буде скинути.

                        Читайте також:

                        Заміна ременя Генератора, І ролик натяжителя Z16xe... заміна ременя генератора, і ролика натяжителя Z16XER Opel Zafira B творець: Rozaleon-Sashalskiy Розміщено: 19 Березня. 2017 р Переглянуто 80 101 Мені сподобалося: 124 Мені не сподобалося: 50 натяжна Optimal 0-N1799S ремінь CONTITECH 5PK1546 Теги yo...
                        Ford Mondeo Тест-Драйв.Anton Avtoman. Ford Mondeo Test drive.Anton Автоманом. Автор: Антон Воротников Опубліковано: 2 грудня 2016 р Переглянуто: 599 168 Мені сподобалось: 10 529 Мені не сподобалось: 1 549 Додати мене в друзі!): Ford Mondeo Test drive.Anton Автоманом. Мітки youtube: Fo...