10.4.2. Заміна прокладки головки циліндрів

Перед початком роботи

Від’єднайте дріт від — роз’єму акумулятора.

Зійте систему охолодження двигуна.

Вийміть повітряний фільтр (див. підрозділ 10.10.1.)

Якщо в моторному мастилі або теплоносій у разі з’єднання між головкою циліндра та блоком циліндрів є витік, зніміть головку і замініть прокладку. Вітік також може бути пов’язаний з перекручуванням головки блоку через перегрів двигуна.

Ущільнювачі головки блоку є одноразовими, тому при кожному видаленні голів блоку прокладка повинна бути замінена.

1 Зніміть кришку запірки повітряного клапана з кронштейна та від’єднайте підключення від важіль, розпустіть монтажні болти (див. підрозділ 10.10.6.).

2 Від’єднати кінчик проміжної тяги від проміжного важеля дроселя дроселя заслонки.

3. Зніміть два кріплення болтів проміжного кронштейна.

4 Примітка: під гайками. пружинні шашки.

5 Зніміть кронштейн із шпильки.

6 Від’єднайте дроти від клапана EPHX.

7 Зніміть шків з розподільної вали (див. підрозділ 10.4.2, операції 1-5).

8 Зніміть кришку головки циліндрів (див. підрозділ 10.2, кроки 1-10).

9 Від’єднайте шланг від вакуумного контролера датчика крутного моменту.

10 Викрутіть три гайки датчика крутного моменту, вийміть його зі шпильки та візьміть його в бік, не від’єднуйте клеммний блок від проводів.

одинадцять Зніміть паливний насос із шпилькоком корпусу додаткового приводу (див. підрозділ 10.10.3.) і відведіть його в сторону, не відриваючи від нього шланги.

12 Зніміть монтажний болт корпусу приводу аксесуара.

13 Будь ласка, зверніть увагу: навесні шайба встановлена ​​під болтовою головою.

Читайте також:

Заміна Маслос’Емних Ковпачків Бмв Е46... 10.4.4 Заміна масляних ковпаків Перед початком роботи Від'єднайте дріт від - роз'єму акумулятора. Спеціальний інструмент для заміни масляних знімних ковпаків: 1. оправка для обтиску ковпачків 2. пружинний компресійний пристрій 3. інструмент видалення...
Заміна Термостата Ніссан Максима А 32... 5.3 Перевірка працездатності та заміни термостата Перевірка працездатності функціонування та заміни термостата Не відкривайте кришку радіатора і не знімайте термостат, поки двигун повністю не охолоне! Дивіться також попередження в початку розділу Ант...

14 Зніміть корпус приводу аксесуара з шпильком.

15 Перевірте та замініть ущільнений або втрачений еластичний кільце, встановлений у корпусі додаткового приводу.

16 Зніміть верхню кріплення гайки задньої кришки ременя розподільної вали.

17 Зніміть шість гайок, що закріплюють корпус підшипника розподільної вали.

18 Примітка: горі мають зубчасті намистини.

19 Зніміть корпус підшипника розподільної вали.

20 Зніміть розподільний вал і вийміть з нього сальник.

21 Відкрутіть гайку кріплення генератора до стрижня.

Снятие головки ниссан премьера p12

Канал Авто_Ремонт поможет вам устранить неисправности автомобиля своими руками.

НИССАН ПРЕМЬЕРА КИПИТ ДВИГАТЕЛЬ. РЕМОНТ

НАША ГРУППА ОНТАКТЕ.

22 Відкрутіть гайку кріплення натяжної планки до блоку циліндрів і зніміть під ним встановлену плавну шайбу.

23 Зніміть шпильку із шпильки.

24 Зніміть натяжний стержень з шпильки.

25 Зніміть натяжний валик і проміжне кільце (див. підрозділ 10.3.1)..

26 Відкрутіть затискачі та від’єднайте три шланги від охолоджувальної куртки.

27 Посуньте захисну кришку та від’єднайте дріт від сенсора датчика температури теплоносія.

28 Відкрутіть затискачі та від’єднайте вакуумний шланг від впускних труб 1 (до вакуумного підсилювача) і шланг 2 нагрівання впускної труби.

29 Відкрутіть затискач і від’єднайте подачу палива від паливного насоса до карбюратора.

тридцять Оберніть два гайки вихлопної труби глушника з лівої сторони голови.

31 Викрутіть два гайки на передній частині голови на правому боці впускної труби.

32 Виверніть шість болтів кріплення голівки блоку циліндрів.

33 Зніміть болти та шайби.

34 Натисніть задню кришку ременя приводу розподільної вали, доки штифт не вийде з його відвору.

35 Зніміть головку з блоку циліндрів, витягнувши шпильки з отворів фланців приймальної труби глушника.

Читайте також:

Регулювання Холостого Ходу Ніссан Максима А33... 6.16. Перевірка та регулювання холостого ходу Перевірка та регулювання швидкості холостого ходу Швидкість холостого ходу. це швидкість двигуна, коли педаль акселератора звільняється (наприклад, при зупинці біля світлофора). Цей параметр є критичною т...
Заміна Прокладки Піддону Ауді А6 С4... Заміна прокладки кришки клапана Audi A6 Урок відео підходить для Audi A6. Розглянемо чотири основні симптоми попередніх змінних прокладок: Спалення запаху масла всередині вашої машини Нефть тече з-під кришки клапана Запуск масла на нижній частині ...

36 Зніміть прокладку.

37 Очистіть головку циліндра та поверхні голівки циліндрів.

38 Зніміть масло з різьбових отворів у блоці циліндрів під болтами головки.

39 Видуйте струмінь стисненого повітря в масляному каналі блоку циліндрів.

40 Вимити блок циліндрів стиснутого повітря.

41 Обережно протріть чистою ганчіркою дзеркала циліндрів та кришки голівки циліндрів.

42 Встановіть нову прокладку на блоці циліндрів. Він повинен бути чистим і сухим.

43 Обережно протріть чистою ганчіркою клейової поверхні головки блоку.

44 Встановіть головку на пристрій, поклавши фланці вихлопної труби глушника на головки шпильки.

45 Вимірюйте довжину монтажу болтів головки циліндра, оскільки вони розтягуються, коли вони повторно використовуються. Замініть болти довше, ніж 135,5 мм, на нові.

46 Змастіть головки монтажними болтами із шайбами ​​тонким шаром моторного масла.

47 Затягніть монтажні болти з головою в такому порядку за чотири кроки:

1. момент 20 Н / м (2 кгс / м)
Другий. момент 69,4-85,7 Н / м (7,1-8,7 кгс / м)
Третій. поверніть на 90 °
4-й. остаточно обертайте 90 °

48 Протрите распредвал чистым чистою ганчіркою.

49 Змастіть шию розподільної вали та кулачки тонким шаром моторного масла.

50 Встановіть розподільний вал у головці блоку циліндрів таким чином, щоб кулаки приводу клапанів першого циліндра були направлені вгору від толкачів клапанів.

51 Нанесіть герметик на поверхню головки блоку поблизу корпусу підшипника.

52 Встановити корпус підшипників розподільної валу.

53 Затягніть гайки корпусу підшипника в такому порядку в два етапи:

1. затягніть гайки, перш ніж торкнутися корпусу підшипника головки блоку; Другий. нарешті затягніть гайки до моменту 21,6 Н / м (2,2 кгс / м).

54 Натисніть на ущільнення розподільчого валу (див. підрозділ 10.4.2). Встановіть на головку частини і підключіть до нього шланги і дроти в зворотному порядку. Встановіть привідний ремінь розподільної валу (див. підрозділ 10.3.2). Перевірте і, якщо необхідно, відрегулюйте зазорів у привіді клапана (див. підрозділ 10.2)..

Читайте також:

Заміна Хрестовини Рульового Вала Ніссан Альмера Кл... Заміна нижнього рульового хреста Теми інструментів Звіт про заміну хреста З'явилося питання про заміну карта коробки, яка знаходиться під капотом, тому що люфт не повинен був сказати найменше. Ціна 4600р. не влаштувався, я вирішив замінити тільки хр...
Заміна Прокладки Гбц Форд Скорпіо... Як зняти і замінити головку циліндра на Ford Focus? Як зняти і замінити головку циліндра на Ford Focus? Коли замінити головку циліндра Необхідний інструмент для заміни головки циліндрів Ford Focus Процес видалення та встановлення Розбирання т...