Заміна Антифризу Бмв Е39 М57

BMW 5 Series iMOLA-RED Журнал журнал Заміна антифризу BMW E39 M57
Спочатку я подумав скласти звичайний запис про заміни теплоносія у моєму автомобілі, особливо без деталей. Але оскільки мені доводилося перш за все виконувати цю процедуру в моєму житті, я хотіла познайомитися з деякими повідомленням перед початком роботи. І, на мій подив, я не знайшов нічого докладного в Інтернеті, крім TIS, в якому маленькі чорно-білі фотографії не дають прекрасного уявлення про те, що відбувається. Найголовніше мене цікавило питання про те, де є дренажна заглушка в блоці двигуна. Ну, очі бояться. вони роблять свої руки, давайте йти:
Відкрутіть кришку розширювального бака:
Далі ми піднімаємось в яму під машиною або піднімаємося на ліфті, як вам подобається. Ми знімаємо два пластикові захисні огородження. двигун і коробка:
Гвинт не повинен бути скручений, досить розпустити його кілька витків. Ми зливаємо старий теплоносій:
Далі потрібно злити залишковий теплоносій з блоку двигуна. Опишіть, як знайти розливний штепсель із словами, які я не можу, я спробував зробити найбільш зрозумілу фотографію:
Замена помпы и антифриза на BMW
Замена помпы и антифриза на BMW 730d E65 M57 231л.с. 2006г.в. Наши страницы в : , .
Заміна охолоджуючої рідини на BMW E46 318i РЕМОНТ СВОЇМИ РУКАМИ
Не відкривайте пробку при гарячому двигуні. Є небезпека опіку! Пробку відкривайте тільки при температурі охолоджуючої рідини.
Викручений торфом я не пам’ятаю, як) Єдине, що я можу радити. це повільно і не повна поворот, так що теплоносіе тече повільно. Я не знав це і повністю повністю вивернув його, в результаті антифриз навіть не висипав струмінь, але покропив його у всіх напрямках і трахкав навколо мене все, включаючи мене))
Всього зірлися близько 7,5 л охолоджуючої рідини, думаю, що в печі та вебстаті все ще трохи залишилося, а з ним інжир.
Мені також довелося одночасно змінити ущільнювальну кільце на додатковому термостаті ЕГР, а потім я відірвався від нього, як я писав раніше. Я прочитав, що багато людей змінюють його взагалі, не витягуючи нічого, крім верхньої пластики, але я, як я повернувся, не працював. Для зручності я зняв весь пластик і робочий колесо. Але найбільшим геморою, як виявилося, було відкрутити другий гвинт термостата:
Це дурень, щоб не потрапити ніяким чином. Хоча я знову зачитав, що деяким людям вдається скасувати його ключем автомобіля, якимсь чином встановлюючи його в бік. Але я дотримувався порад одного людини і розірвав затискачі самого радіатора системи ЕРГ:
Використовуючи багато зусиль, ви можете трохи витягнути весь цей дизайн на себе. Викручуємо термостат, кладемо нове кільце:
Я не знаю, чи варто сказати, що старе кільце було розірвано, і все навколо було покрито герметиком. Я б вбив для таких ремонтів.
Потім змішайте попередньо придбаний антифриз феіі з дистильованою водою (я запобігав 1k1) і заливаю в систему відповідно до TIS.
Після всього цього система охолодження повинна бути закачана.
Робота закінчена, всі щасливі, а машина вранці виплатила мені подутій подушкою безпеки: