В Англії був виставлений на продаж технічний центр, що належить компанії Lola Cars — банкротних виробнику гоночних автомобілів, відомих для автомобілів Le Mans і Indicar. Основне значення має аеродинамічна труба з механізмом бігової доріжки, в якій були випробувані масштабні моделі гоночних автомобілів.

Скільки коштує купити автомобіль, який брав участь в гонці

Ця аеродинамічна труба вважається однією з кращих установок такого типу. Труба виконана в замкнутому контурі. Робоча частина для установки тестованої моделі становить 2,7 метра в ширину і 2,47 метра у висоту. Труба призначена для тестування моделей автомобілів і гоночних автомобілів в масштабі 1: 2. Ви можете дути і вантажівки — труба використовувалася Scania, яка використовувала моделі за шкалою від 1: 6.

Пятілопастний вентилятор з вуглецевого волокна харчується від електродвигуна потужністю 872 кінських сили і здатний створювати повітряний потік в робочій частині зі швидкістю до 65 метрів в секунду (234 кілометри на годину). Все повітря проходить через потужний чиллер, гарантуючи відхилення температури не більше 1 градуса.

Гнучкий пояс бігової доріжки шириною два метри і довжиною чотири метри. Він розрахований на 268 кінських сил і здатний пересуватися зі швидкістю до 280 кілометрів на годину. В цьому випадку стрічку можна повертати (разом з моделлю або окремо), щоб імітувати відведення, занос або поперечний вітер.

Унікальною особливістю електронної системи управління є можливість зміни колісної бази і доріжки тестованої моделі безпосередньо з диспетчерської з диспетчерської. Дані про аеродинамічні навантаженнях беруться за допомогою датчиків, вбудованих в вертикальний пілон, закріплений на стелі.

На додаток до інженерів компанії «Лола», гоночні команди Mazda Multimatic і Rebellion Racing, виробник вантажівок Scania і дирижабль Hybrid Air Vehicles, використовували трубу.

На додаток до аеродинамічній трубі в технічному центрі Лола є майстерня по будівництву моделей, робочих приміщень і полуосільного стенду для випробувань шасі.

Орієнтовна ціна технічного центру не називається. На веб-сайті Технічний центр підтримки є контактні дані співробітників, відповідальних за продаж.

Читайте також:

Росстандарт відкликає Audi A3 через несправність «... «Росстандарт» згадує Audi A3 через несправність «робота», фотографії Audi Проблеми в гідравліці роботизованого редуктора DSG послужили причиною координації дії служби для добровільного відкликання кількох десятків автомобілів Audi A3, як повідомляє...
Дизельні біди Німеччини спровокували зростання екс... Там, де німецькі власники дизельних автомобілів бачать проблему, клієнти в Італії і Австрії бачать цю можливість. Німеччина експортує старі дизельні автомобілі в рекордні темпи на тлі зростаючої стурбованості вітчизняних покупців можливими заборонами...