Баффетт робить ставку на китайську автомобільну галузь в 1,3 млрд доларів за десятиліття

Як король інвестицій в покупку і утримання жив в Китаї? Непогано, на основі ставки, яку Уоррен Баффет зробив десять років тому.

26 вересня 2008 року Berkshire Hathaway Inc. погодилася купити те, що зараз еквівалентно 24,59 відсотками акцій BYD Co., що торгуються в Гонконгу. З тих пір ті частки в тому, що зараз є найбільшим в Китаї виробником альтернативних енергетичних транспортних засобів, виросли більш ніж на 500 відсотків, перетворивши інвестиції в 232 мільйони доларів в частку в розмірі близько 1,6 мільярда доларів США в поточних цінах. Акції Berkshire згуртувалися всього на 146 відсотків за той же 10-річний період з дня закриття вівторка.

Баффетт. зроблений за два роки до того, як Tesla Inc. перерахував і випередив перехід автомобільної промисловості до електромобілів. перетворив BYD в найцінніший холдинг мільярдера-інвестора в публічно торгується компанії, що базується за межами США. Китайська фірма пережила різкі коливання в ціні його акцій і перетворилися з виробника акумуляторів стільникового телефону в виробника автомобілів і монорейок, так як розвивалися транспортні потреби Китаю.

«BYD зафіксував швидке зростання за останнє десятиліття» ,. йдеться в заяві компанії в Шеньчжені. «Неперевершений особистий шарм і практичні дії пана Уоррена Баффета надали сильну підтримку розвитку BYD».

Приріст, отриманий BYD за останнє десятиліття, є четвертим за величиною в доларовому вираженні серед 27 компаній в індексі світових виробників автомобілів Bloomberg за китайськими компаніями Geely Automobile Holdings Ltd., Tesla і Maruti Suzuki India Ltd.

І BYD. це не найбільший випадок Баффета з Китаю, де він шанується за свої інвестиційні навички і був названий «Богом запасів» державними ЗМІ. У 2007 році Berkshire отримала прибуток в розмірі близько 3,5 млрд. Дол. США від продажу своїх акцій в PetroChina Co., вперше повідомивши про інвестиції в енергетику в розмірі 488 млн. Дол. США в 2003 році.