Ремонт одноконтурного насоса ГУР (SANGINAW) для Volkswagen, Seat і Skoda

творець: Устаткування MSG Equipment

Розміщено: 28 лист. 2017 р
Переглянуто: 7 326
Мені сподобалося: 59
Мені не сподобалося: 5

Устаткування при ремонті агрегатів РУ автомобіля. З’ясувати подробиці:
Росія:
Україна: Підписуйтесь на нас в {інтернет мережах:
— :
— :
— :
— Twitter: В даному відео розглядається ремонт одноконтурного насоса гідропідсилювача керма для Vw Caddy, Vw Corra, Seat Alhambra, Seat Cordoba, Seat Ibiza, Seat Inca, Skoda Felicia, Skoda Octavia. Як зробити ремонт насоса ГУР VW002, створеного для установки на авто марок Фольксваген, Seat і Skoda. Виробник насоса — SANGINAW.В ході ремонту та контрольної перевірки працездатності насоса ГУР застосовані щит MSG MS604 і специнструмент ТМ «MSG equipment» Унікальність номера: 357422155G, 357422155E, 030145157D, 1J0422154C, 26046395WB, 27145157, 6N0422154, 6N0422154A, 6N0422155E, 7M0145157AA, 7M0145157MX , 98VW3A674AA, 027145157, 1Н0422155Е, 030145157
Покрокове руководство- Знімаємо маточину
— Знімаємо стопор, що фіксує підшипник
— Знімаємо задню кришку, за раніше простукали її молотком для полегшення процесу зняття стопора
— За допомогою спеціального отвору, піддягаємо стопор і знімаємо його
— Акуратно виймаємо нутрощі насоса
— Верхня робоча площадка, вона ж і кришка
— штифти
— ущільнювальні кільця
— Виймаємо роторное кільце, а за ним і сам ротор з однією з майданчиком
— Виймаємо вал з підшипником
— Виймаємо нижню пружину
— Перевіряємо вільний хід лопаток в корпусі ротора
— Далі виймаємо сальник з корпусу насоса
— Викручуємо клапан для зорової оцінки на механічні пошкодження
— Знімаємо що залишається зробити нашому клієнтові гумові кільця
— Виробляємо підміну підшипника
— Насос розібраний. Приступайте до збірки.
— Встановлюємо новий підшипник
— Встановлюємо новий сальник
— Встановлюємо вал з підшипником в насос, садовить в місце посадки і закріплюємо стопором. Перевіряємо, сіл чи стопор в місце посадки
— Встановлюємо притискає пружину і нове кільце на нижню робочу площадку. Монтуємо на корпус насоса
— Встановлюємо ротор, штифти, роторне кільце, ущільнювальне гумове кільце і задню кришку
— Ретельно обстукував кришку, після завершення встановлюємо стопор. Перевіряємо його фіксацію в місці посадки
— Встановлюємо клапан. надягаємо маточину
— Насос готовий до контрольної перевірки
— Перевіряємо насос на спеціальному стенді. При перевірці неодмінно зверніть увагу на характеристики вимірювальних пристроїв.
— Проблеми не виявлені. Насос готовий до використання.

Теги youtube: # РемонтодноконтурногонасосаГУР # Фольксваген #Seat #Skoda # ГУР # одноконтурнийнасосгур (sanginaw) # Насосгур # гідропідсилювач # ремонтавтомобіля # гідрозусиль.

Читайте також:

Ремонт Насоса Гур Ремонт насоса ГУР Создатель: ARBIX Размещено: 22 дек. 2016 г. Просмотрено: 121 397 Мне понравилось: 485 Мне не понравилось: 57 Рокот в свое время поворота руля гласит о дилеммах в системе гидроусилителя. Частая причина заморочек с насосам ГУР. изно...
Ремонт Насоса Егурен Форд Фокус 2... Подушка керма з підсилювачем Ford Focus 2: виймання, пристрій GUR (рульовий механізм). Що це за це? Як ти можеш доглянути за ним, щоб він довго не вийшов з ладу? І чи варто турбуватися, якщо він перестає нормально працювати? Адже перед автомобілями б...