Повнопривідний Opel Mocha

Системи повного приводу Opel тепер настільки високотехнологічні, що дозволяють виявляти зміни в умовах дорожнього руху та адаптуватися до них навіть до виникнення критичної ситуації.

Розвиток інтегрованих систем приводу з використанням сучасних комп’ютерних мереж у автомобілях Opel йде в ногу з розвитком цифрових технологій. Так, 22 роки тому, на момент виходу на ринок Opel Frontera, який став законодавцем моди в сегменті SUV і одним з кращих у Європі повнопривідних автомобілів, класична система також використовувалася з механічним зв’язком Повнопривід на замовлення (Повний привод на замовлення). Тепер у машині, яку можна вважати своїм онуком. Opel Mokka. тяга також перерозподіляється також на вимогу, але вже за допомогою бітів і байтів інформації. Це, звичайно, відноситься до лінії Insignia 4 × 4, яку головує універсальний Country Tourer. Електроніка дозволяє здійснювати найбільш повний і оптимальний розподіл тяги на колесах. Таким чином, інтелектуальна система повного приводу Opel вступає в синергію з системами безпеки, такими як ABS і ESP.

Повнопривідний Opel Mocha

З новими Opel Mokka, ви відчуєте різницю з першої секунди. Дивно рівне біг, відмінне поводження, висока якість кожної деталі та численні успішно пройдені випробування означають, що водійські якості Opel Мокка цілком відповідають його привабливому вигляду.

Opel Mokka 1,8 л. полный привод (Опель Мокка 1,8л 4×4). Тест-драйв кроссовера на канале Посмотрим

Сегодня посмотрим на компактный кроссовер Опель Мокка (Opel Mokka), взглянем на его интерьер, экстерьер. Прокати.

Opel Mokka anabolic off road

Всё просто, без нормально резины доехать можно только до дачи, или припарковаться в сугроб. В скользкую.

Найважливішим пріоритетом при розробці повнопривідної системи Мокка було екологічне виконання. Це не дивно, тому що компактний кросовер від Opel встановив нові стандарти в сегменті для споживання палива та викидів CO2.

Підключений повний привід

Основна оснастка автомобілів 1,4 літра, а двигун із турбонаддувом включає в себе систему повнопривідної втулки. Система містить: коробку передач (ПТУ), передній вал, задній привідний механізм і механізм передачі крутного моменту. У ситуаціях, коли потрібно підключення до повного приводу, механізм передачі крутного моменту передає до 50% доступного крутного моменту до заднього колеса, керованим модулем заднього приводу, повністю інтегрованим з системами, що тримають дорогу, такими як ABS та ESP®. Механізм передачі крутного моменту за допомогою електромагнітної муфти розподіляє крутний момент між передньою і задньою осями в діапазоні від 100: 0 до 50:50. залежно від стану автомобіля та дорожніх умов.

У нормальних умовах водіння, для економії палива моторний момент застосовується тільки до передніх коліс. При необхідності, його можна подавати на задні колеса, щоб забезпечити максимальну рукоятку та стабільність на дорозі.

Як і у більшості кросоверів, повнопривідний Opel Mocha підтримує підйомну допомогу на підйомниках (HSA) і підйом по горах (HDC). За допомогою електронного контролю тяги, крім того, функція всесезонного замикання здійснюється шляхом вибіркового гальмування відповідних коліс.

Читайте також:

Ремонт Замку Багажника Опель Астра H... Ремонт кришки багажника Opel Astra H блок Opel Astra H. аварійне відкриття замку багажного відділення. Зима холодна і несподівано охоплює багажник. Не відкривається навіть плач. Я почав шукати інформацію в Інтернеті, виявилося, що практично немає інф...
Opel Astra H Не Открывается Задняя Дверь... Опель Astra Экономашка ТЕ37 › Бортжурнал › Внимание всем астроводам! Болячка Астры Н! Речь пойдёт как выяснилось о детской болячке, и, на самом деле, конструкторской недоработке. случиться может с каждой астрой Н. в моём случае — пятидв...