Рульове управління Renault Logan

Заміна масла в гідропідсилювачах керма є важливим процесом, який безпосередньо впливає на роботу рульової системи керування.

Для стабільного функціонування механізмів використовується спеціальна масла. З її допомогою частини, схильні до частого зносу тертя, мають менший швидкість, що безпосередньо впливає на термін служби гідравлічного рульового керування. Нафту в ГУР можна замінити самостійно.

Як замінити масло в ГІС Рено Логан?

Перед тим, як самостійно змінити рульову систему рульового управління, потрібно знати, які типи посилювачів потужності встановлені на Renault Logan, коли операція є відповідною, а також зрозуміти типи гідравлічного рульового управління гідравлікою.

Види потужності керма в Renault Logan

Автомобілі обладнані такими типами гідропідсилювача:

  • ГУР з електричним насосом. Принцип механізму полягає в тому, що мастильна рідина накачується насосом. Це, у свою чергу, функціонує завдяки автомобільному генератору. Гідравлічний електричний підсилювач функціонує на певних етапах. Це дорого в експлуатації та технічному обслуговуванні, і, як правило, встановлюється на дорогих автомобілях.
  • GUR MSW з ременем насос. Автомобілі Renaut Logan з двигуном потужністю 4 і 1,6 літра на 75 і 87 к.с. оснащений саме цим механізмом, який полегшує обертання керма. Пояс буде зносуватися з часом, але це не буде важко поставити нове.

Що стосується самого насоса, то Logan встановлює класичний пристрій. Це зарекомендувало себе добре, завдяки стабільній роботі та рідкісних пошкоджень.

Коли я повинен змінити масло?

Заміна масла в гідропідсилювачах, відповідно до рекомендацій виробника, повинна проводитися кожні 2 роки або 40 тисяч кілометрів пробігу. Частота заміни залежить від віку автомобіля. Таким чином, випуск моделей 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 вимагає частішого обслуговування та заміни мастильної рідини. Для старших автомобілів оптимальний час становить 25-30 тисяч кілометрів. Що стосується більш свіжих моделей 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 років, автомобілі підлягають першому заміні на позначенні 40 тисяч кілометрів. І при покупці експлуатуваних автомобілів радять негайно заправити ГУР новим мастилом.

Яке Масло Заливати В Рено Магнум

Якщо ви нехтуєте рекомендаціями виробника, то з часом чутливість рульового колеса буде погіршуватися, а пізніше виявляться несправності у всій рульовій системі автомобіля.

Проблеми можуть виникнути навіть до рекомендованого часу для заміни рідини. Наприклад, коли мастило в резервуарі має насичений темний колір, він сигналізує про присутність у ній частинок металу. Крім того, ця олія пахне горінням. Така рідина може бути негайно замінено. Також мастило слід змінювати, коли тривалий час не експлуатується. Причиною є виникнення конденсату в гідропідсилювачі рульового механізму, який при змішуванні з рідиною утворює емульсію і сприяє втраті всіх властивостей мастил.

Як замінити?

Читайте також:

Замена Масла В МКПП Киа Рио 1... Смена масла в коробке Киа Рио Непринципиально, старенькый автомобиль или нет, за его исправностью нужно смотреть. Естественно, проще ухаживать за новым авто, ведь до ваших проблем его никто не использовал, а покупая машину б/у стоит быть особо внимат...
Яке Масло Краще Заливати В Тойоту Короллу... Яке масло заливати в Тойота Corolla Яке масло заливати в Тойота Corolla Більшість автолюбителів мріють придбати Тойота Королла, стати володарем комфортабельного, престижного авто. Модель, хоча гідна найвищої оцінки. На жаль вона просить високоякісног...

Перед заміною рідини в Renault Logan 16 Cl і 8Cl готуйте наступні інструменти:

  • Сама масла не менше 2 літрів.
  • Шланг і шприц для 20 кубіків.
  • Ключі. це різьба і кінець.
  • Місткість для зливу відпрацювання, об’єм не менше 2 літрів.
  1. Процес починається з евакуації використаної рідини з резервуара за допомогою двадцятикубового шприцу.
  2. Викачайте всю рідину з розширювального бака.
  3. Транспортні засоби ведуть до ліфта, спостережної ями або перевантажувальної станції. Ви також можете вивісити передню частину автомобіля за допомогою джека або конопель.
  4. Після випорожнення резервуара, акумулятор та кришка від’єднані.
  5. Крім того, пластикові деталі знімаються, що ускладнює повний доступ до форсунок рульової рейки та гідравлічного насоса.
  6. Перед заповненням нової мастили необхідно перевірити всю систему ГУР на наявність тріщин, знаків витоків та витоків.
  7. Якщо все в порядку з внутрішніми сторонами системи, ви можете почати знімати порожнистий резервуар із кріпленням.
  8. Далі від знятого резервуара від’єднується відбійна труба, яка йде від розбираної деталі до рульової рейки. Фітинги, на яких було встановлено зонд, повинні бути ізольовані. Фітинги, розташовані на бачці, також видаляються.
  9. Під баком встановлено порожній контейнер для зливання залишкових рідких частинок з GUR.
  10. Дренажна труба відрізняється від основної труби з меншим поперечним перерізом.
  11. Від’єднана шосе рідина опускається в попередньо підготовлений контейнер для знешкодження залишків.

Shell Rimula R6 M. Большой тест с Renault Magnum

Испытания моторного синтетического масла Shell Rimula R6 M.

Программа для подбора моторных масел на грузовики МАН, ДАФ, СКАНИЯ, ИВЕКО, РЕНО, МЕРСЕДЕС.

С нашей программой вы можете, быстро подобрать правильные масла для двигателей грузовиков, просмотреть.

Після виконання всіх дій, ви повинні прокручувати рульове колесо вправо і вліво, доки він не зупиниться. Таким чином, створюється достатній імпульс для ручного накопичення всіх шлангів і судин у ГУР, доки рідина не розчиниться. Щоб прискорити процес, запускається двигун автомобіля, і таким чином активується гідравлічний компенсатор. Однак ця операція повинна виконуватися за допомогою помічника: насос GUR не здатний нормально функціонувати при введенні повітря. Це може призвести до провалу та дорогих ремонтних робіт. Необхідно постійно додати мастило до резервуара, тим самим запобігаючи надходження повітряних мас в систему.

Яке Масло Заливати В Рено Магнум

Операція виконується до тих пір, поки рідина з темно-червоного кольору не потрапляє з трубопроводу, відповідального за зворотний потік. Коли легка олива починає надходити, процес заміни майже закінчений. Відвідний трубопровід нанесений на союз і закріплений затиском з пластику.

Нова текуча рідина вливається в гідравлічний бак, а силовий агрегат автомобіля запускається. Коли двигун працює, потрібно повернути рульове колесо вправо і вліво до зупинки, маючи на увазі рівень масла в резервуарі. періодично його потрібно поповнити. Повторіть процедуру, поки масло не зникне з резервуара, а на поверхні зникнуть повітряні пухирі.

Після успішного завершення операції рульове колесо автомобіля буде легко ходити як справа, так і ліворуч. Якщо очікувана легкість не з’являється, двигун повинен бути приглушеним, а показання датчика тиску ГУР повинні бути ретельно перевірені. Після усунення несправностей поворот рульового колеса стає простішим. Наприкінці експлуатації, акумулятор та пластикові деталі встановлюються на місце.

Причина витоку нафти полягає в недбалому фіксації сміття та трубок. Потрібно уважно перевірити місця, де пластиковими стяжками були використані як кріпильний елемент, і посилити елементи з більшою силою.

Що за нафту налити?

Масла в SRS Renault Logan з двигуном 16V та 8V істотно відрізняються від рідин інших марок автомобілів.

Щоб дізнатися, яка саме масло налити, а що є оригіналом, вам слід звернутися до посібника з експлуатації автомобіля.

Читайте також:

Замена Ремня Генератора Рено Меган 3 Дизель... Смена ремня ГРМ Рено Меган 3 Наступает момент кто авто обладатель сталкивается с необходимостью смены ремня ГРМ. Практика показывает, сервис привода газораспределительного механизма, приходится на каждые 70 – 100 тыщ км пробега. Цена работы по подмен...
Як Перевірити Масло В Коробці Ваз 2114... як перевірити рівень масла в КПП ВАЗ 2114 Як перевірити рівень масла в КПП ВАЗ 2114 Як перевірити рівень масла в коробці ВАЗ 2114 - питання принципове і важливе весь рік. Якщо вчасно не відстежити його низький рівень, то незабаром може знадобитися к...

Що стосується Renault Logan, фабрика заливає ельф Renault Matic D2, то сама нафта рекомендується і з заміною.

Крім нафти, рекомендованої виробником, можуть бути використані інші рідини, але вони повинні мати високі властивості оригінальної мастила. Ці масла включають:

  • Mobil ATF 220 (320).
  • Liqui Moly ATF 1100.
  • Castrol ATF D2 (D3).

Використовуючи менш якісні аналоги, збільшується ймовірність пошкодження автомобіля: погана рідина призведе до відмови насоса всередині пристрою. Насос і клапани всередині насоса знаходяться під великим ризиком. Якщо ці елементи не працюють, раціональним кроком є ​​заміщення рідини з оригінальним та встановленням нового насоса.

Як вибрати насос і змінити ремінь?

Ремені в підсилювачі керма також можуть бути замінені. Виробник автомобілів не дає точної відповіді на питання, через скільки часу його потрібно змінити, але досвідчені водії рекомендують показник 100-150 тис. Км пробігу. Крім того, ремінь та масло замінюються, якщо ГУР починає гудіння. Поява стороннього шуму в автомобілі завжди вказує на несправність.

У деяких випадках проблема полягає в насосі, а більш раціональним рішенням є придбання нової частини. Вибираючи насос, потрібно врахувати виробника та номер статті, щоб уникнути підробки. Наприклад, Renault Logan рекомендує насоси з кодами 491100699R та 7700435692 від компанії Francecar. Після заміни деталі та наповнення нової оливи втрачені сторонні звуки в рульовому механізмі.

Щоб замінити ремінь, вам потрібен ключ до 14.

Операція виконується у п’яти заходах:

  1. Затягування елементів кріплення насосу SUR зменшується.
  2. Розроблено регулюючий болт, специфікацією якого є рівень напруженості ременя.
  3. Коли ремінь розім’ятий, можна продовжити його видалення з шківів насоса GUR, кондиціонера та колінчатого валу автомобіля.
  4. Встановлення відбувається у зворотному порядку.
  5. У кінці регулюється рівень напруженості ремені, що знаходиться в насосі GUR.

Після заміни насосу або ременя SUR продовжує функціонувати як завжди, а тиск масел у SUR залишається стабільним на рівні, необхідному для всієї рульової системи.

Підводні скелі

Самозамін нафти, насоси або ремені в автомобілі GUR носить ряд ризиків:

  • При розбиранні системи цілком імовірно, що основні компоненти та механізми будуть пошкоджені. Перш ніж самостійно підніматися під капотом автомобіля, ви повинні побачити навчальні відеоролики та фотографії для заміни масла в GUR.
  • Вартість оригінального насоса, ременя або масла не повинна бути надмірно низькою. Отже, якщо масла Mobil або Elf продаються за низькою ціною, то, швидше за все, це підроблено. Використання неякісних рідин призведе до збою нафтових ущільнень самого насоса, що призведе до накопичення конденсату в частинах. Swamped елементи більш сприйнятливі до аварії, що призведе до нестабільної роботи та розбивки гідропідсилювача автомобіля. Придбання неоригінального насосу також призведе до провалу. У деяких випадках підроблений насос легко розрахувати. його розмір не відповідає ниши, в яких вона буде встановлена.
  • Щоб прискорити процес миття GUR, ви можете включити автомобіль. Важливо не допустити, щоб повітря всмоктувався в насосній системі. це призведе до розбиття. Щоб запобігти надходженню повітря в розширювальний бак, необхідно постійно поповнити масло.
  • При заміні деталей надзвичайно обережно виймайте компресор. Шланги і соски можуть приліпати, і з необережним відривом існує великий ризик залишити кільце з шлангу на стику.

Висновок

Автомобілі Renault Logan, зібрані на московському заводі Автофрамос, досить популярні в Росії. Вони надійні та дешеві, але вимагають регулярного технічного обслуговування, включаючи заміну масла в ГУР. Перед саморемонтним необхідно придбати схему пристрою транспортного засобу.

Якщо ви не довіряєте своїм вмінням, вам слід скористатися послугами механіків у спеціалізованому сервісному центрі. Вони проводять повну перевірку автомобіля і усувають всі несправності.

Читайте також:

Зняття Переднього Бампера Рено Кенго... Бампер передній Renault Kengo Частини кузова, шасі, двигун Якщо ви вже володієте автомобілем або збираєтеся стати одним, тоді ви повинні розуміти, що кожен автомобіль потребує ремонту рано чи пізно. Ціна ремонту пропорційна ціні і міцності вашої маши...
Замена Переднего Ступичного Подшипника Рено Лагуна... Смена фронтальных ступичных подшипников рено лагуна Рено Лагуна (замена ступичного подшипника) часть 2 При подмене ступичного подшипника непременно соблюдайте корректность установки,потому что в персональном компьютере стоит магнит. замена ступично...