Hyundai ix35. три недоліки

Hyundai ix35 замінив популярний Tucson у 2010 році. Crossover побудований на тій же платформі, що й третьої покоління Kia Sportage. Асамблея ix35 була проведена в Південній Кореї, а також у Європі. на заводах Kia у Словаччині та Hyundai в Чехії.

Hyundai Ix35 Проблеми З Акпп

Двигуни

На російському ринку Hyundai ix 35 запропонували з 2-літровими двигунами: бензиновим (150 л.с.) і дизельним (136 і 184 л.с.). Всі енергоблоки. це ланцюговий синхронізація.

Деякі власники бензинових айкс 35 після 50-150 тис. Км помічають ненормальний стукіт під час роботи двигуна. Причини були різними: несправний натягувач ланцюга, з’єднання CVVT (зміна часу клапана), гідравлічні компенсатори (встановлені після рестайлінгу в 2013 році) або навіть тизери в циліндрах.

Hyundai Ix35 Проблеми З Акпп

На щастя, хулігани не є явищем. Протягом гарантійного терміну дилери не змінювали весь двигун, а лише короткий блок, зібраний з поршнями та колінчастими валами. Якщо видається гарантія, то блок буде потрібно використовувати. від 100 000 рублів.

Запуск двигуна може бути складним через несправність перемикача педалі зчеплення (з ручною передачею) / гальмом (з автоматичною коробкою передач), а також у заморозки. через затягувальний елемент (жир затушується).

У дизельних агрегатах після 50-100 тис. Км іноді доставляється демпфер колінчатого вала (від 7 000 рублів). І проблеми з запуску холодного дизельного двигуна пов’язані з поганим контактом або окисленням на обтискуванні проводів свічки (приблизно 1000 рублів). Крім того, реле світильників (від 4000 рублів) або самі свічки (1500 руб. / Шт.) Можуть вийти з ладу.

Коробка передач

Читайте також:

Ремонт Акпп Ауді 80 Своїми Руками... Ремонт автоматичної коробки передач DP0, AL4 (гідроблоку) власними руками. наконечники, відео Потрібно сказати, що перед тим, як рух повинен підігрівати будь-яку машину, не рве, поки машина не нагріється до кінця. Автомат DP0, AL4 у цьому допомагає ...
В Hyundai cобираются покорить водород... Может так получиться, что автосалон в Детройте запомнится броской премьерой. гоночным автомобилем Хэндэ, который работает на водородных элементах. Управление марки заявляет, что таковой вариант развития событий полностью вероятен Во всяком случае, т...

Для ix 35 передбачено три коробки: 5-ступінчаста і 6-ступінчаста механіки, а також 6-ступінчаста автоматична. Серйозні проблеми з коробками не знайдено. У випадку з МКПП, багато хто спостерігає появу стороннього шуму, який зникає після зняття зчеплення, а у разі автоматичної передачі власники скаржаться на помітні потрясіння під час перемикання.

Передача

Слабкий захист сплайнових швів елементів приводу від впливу води та бруду призводить до неприємних наслідків. Отже, після 50-100 тис. Км корозії вбиває сплайсельний шарнір потрібного комбінованого ведучого валу. Слизіс лизати. є зворотний зв’язок і гул. Для зміни необхідно проміжний вал і внутрішній SHRUS: на 7 000 рублів за елемент плюс 3 000 рублів на роботу.

Гірше того, підтримка проміжного валу може зникнути. Кріплення є частиною агрегату. В ідеалі, вам потрібна заміна пристрою, але ви можете позбутися аргонного зварювання. На щастя, ця проблема набагато рідше.

Hyundai Ix35 Проблеми З Акпп

Проблемное соединение промвала с полуосью и раздатки с АКПП Hyundai IX35, KIA Sportage. Часть 1

Знакомство с проблемой на автомобилях Hyundai ix35 и Kia Sportage (соединение промвала с полуосью и раздатки с .

Глюк АКПП Hyundai IX35

це відео створено за допомогою Відеоредактора YouTube ()

Ще одним прикладом слабкого захисту спінених суглобів є корозія і стрижка сплайнів приводного валу в корпусі переміщення та диференційний шаф (після 100-150 тис. Км). Ремонт буде дуже дорогим. близько 80 000 рублів. У зоні ризику, насамперед, власники дизельних автомобілів. Уникнення проблем допоможе запобігти сплайнам. змащувати кожні 30-40 тис. Км. Крім того, високий крутний момент дизельних двигунів може призвести до руйнування диференційного кошика на зварюванні.

У Hyundai ix 35 було використано два муфти повного приводу. До 2011 року було встановлено електромагнітне з’єднання японського походження JTEKT, а з 2011 року. гідравлічний австрійський виробник Magna Steyr. Муфта досить надійна. Порушення відбуваються через пошкодження проводки (3 000 рублів) або зносу щіток електродвигуна (для великих циклів). Після 100 000 км, іноді ущільнювальний засіб починає витікати.

Припинення карданного валу (4-5 тис. Рублів) може пробитися через 80-140 тис. Км.

Шасі

Нескінченна підвіска. причина багатьох скарг на Hyundai, і не тільки ix35. Стук при проходженні нерівностей ускладнюється приходом холодної погоди. Існує кілька джерел сторонніх звуків. Головний. вітчизняний стійки амортизатора, який можна постукати через 2-3 тис. Км. Офіційні послуги змінили стійки під гарантію. Але це не означало, що вони не будуть рази знову. Зрештою, нові амортизатори однакові. Деякі за 20 000 км встигли змінити їх тричі. Але біда не крива, є ті, хто подорожував до 80-100 тис. Км, ніколи не помічаючи, що щось стукає на підвіс.

Ще одне джерело стукання. це антракт, а сидіння відбивається зі штанги. Виробник рекомендував закріпити пінчер на стійці, використовуючи герметик. Народним способом є обмотка стрічки на стержні або стяжку буфера (удар) з затискачами. У ix35 2012 зразкового року виробник ліквідував цей конструктивний прорахунок.

Читайте також:

Hyundai Sonata Не Працює Спідометр... Спірометр не працює Hyundai Sonata Hyundai Sonata V (NF) 2004. 2010 Привіт, Sonata 5EF, машина, спідометр не працює. Електронний пробіг не враховує, він працював раніше. Якби це не для цих калюж, я пройшовши погоду, воно стало тепліше. Що може бути? ...
Hyundai Tucson Дизель Не Заводиться... Самостійно ми здійснюємо заміну паливного фільтра у автомобілі Hyundai Tussan Відповідно до рекомендацій виробника автомобіля Hyundai Tucson, замінити елемент паливного фільтра кожні чотири роки або 60 тисяч кілометрів. Але практика показує, що закуп...

Після 50 000 км рульову рейку можна збити. Підшипники-концентратори (від 1 000 рублів) йдуть понад 60-100 тис. Км.

Hyundai Ix35 Проблеми З Акпп

Безмовні блоки та кулькові опори важелів обслуговують понад 100-150 тис. Км. Але кронштейн заднього важеля, до якого приєднаний пост стабілізатора, може обвалитися через 60-100 тис. Км. Кронштейн можна зварювати. Новий важіль доступний за 9000 рублів. Цей дефект впливає лише на версії Hyundai ai xx з повним приводом.

Кузов та інтер’єр

Покриття для фарб традиційно м’яке, легко подряпане, а в кінцевому підсумку заростається фішками. Нажаль, через 3-6 років набряк фарби іноді можна знайти на задніх колісних арках, багажниках дверей, капоті, даху та лобових стекол. Дилери неохоче визнають цю проблему як гарантійну справу.

Hyundai Ix35 Проблеми З Акпп

Салон айкс 35 часто починає пити, особливо взимку. перед розігрівом кабіни. Найчастіше джерелом сторонніх звуків є підлокітник між передніми сидіннями.

Ще одним неприємним моментом є руйнувальний наповнювач подушки сидіння водія. З тісного тертя з гострими краями рами, всередині може повністю розсипатися лише на 30 000 км. Дивовижна наполегливість, з якою виробник змінив подушку сидіння знову і знову до закінчення терміну гарантії. Тільки в 2015 році було вирішено встановити спеціальну підкладку на рамі, яка стійка до руйнівного тертя.

Одна і та сама історія, і з пілінговим шкіряним рульовим управлінням і дверної оздобленням, в точці контакту з локоть водія. Не відрізняються довговічність і шкіра крісел. На сидінні водія з’являються зморшки, шкіра тріскає і сльози.

Іноді двигун печі починає шуршати (необхідно розбирати, чистити і змащувати), або пластиковий корпус каналу під пасажирським сидінням летить з його місця. Оскільки є відмову датчиків паркувальних датчиків, камери заднього виду та глюків радіо. Також відзначаються випадки спонтанного висвітлення контрольних ламп та наступного короткочасного загасання панелі приладів. У таких випадках дилери змінювали пристрій.

Висновок

Вибираючи попередньо придбаний Hyundai ix35, особливу увагу слід приділити роботі повнопривідної системи. Інші дефекти легко усуваються.

Читайте також:

Скидання Адаптації Акпп BMW E60... BMW 7 серії ОРИГІНАЛЬНИЙ СТИЛЬ Бортовий журнал Скидання адаптації автоматичної трансмісії Стептонік (на основі матеріалів Transmax) Ще раз читання форумів наткнувся на темп щодо скидання адаптивної адаптації. Сьогодні я вирішив спробувати це.Інструкц...
Как Проверить Уровень Масла В АКПП Мерседес... Коробка автомат Мерседеса – меняем масло Коробка автомат Мерседеса устроена так, что для ее работы нужно особое масло. В Мерседесе уровень масла необходимо инспектировать после первых 1200-1600 км пробега, и потом. каждые 24-30 тыщи км. Уровень заме...