Як зняти бампер Skoda Octavia

Ніщо в нашому світі не триває вічно. Будь-який річ має властивість невдачі. Деталі автомобіля не винятком. Майже кожна людина на планеті користується цим автомобілем, а піклування про автомобілі не так просто, тому що в будь-який момент може бути зламана деяка деталізація, навіть найпоширеніша заглушка, що означає, що буде потрібна заміна або ремонт. Інколи для ремонту доводиться добиратися до самих деталей. Сьогодні ми поговоримо про процес видалення бампера на автомобілі Skoda Octavia в корпусі A5 і A7.

Передній бампер

Майже всі моделі автомобілів мають самі передні бамперові кріплення. Кріплення заднього бампера часто відрізняються за типом кузова.

Сам по собі передній бампер в першу чергу відіграє роль захисту пасажирів та водія в результаті зіткнення. Деформується, він знижує пошкодження та позбавляє удару силу. У цьому допомагає підсилювач, встановлений практично у всіх передніх бамперах сучасних автомобілів, включаючи A5 та A7 Skoda Octavia.Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Для видалення бамперів та решіток необхідні наступні інструменти:

  • викрутка (хрестоподібна не підходить, використовуйте тільки плоску);
  • пласкогубці;
  • гайкові ключі;
  • ключі зірочки

до змісту ↑

Видалення захисту бампера

Отже, давайте перейдемо безпосередньо до процесу видалення переднього бампера Skoda Octavia a7. Для початківців захисна мережа повинна бути знята. Коли сітку знімається, відкрийте кришку, решітку радіатора зафіксувати за допомогою 4 поршнів із пробками. Нам просто потрібно витягнути штепсель і стріжень кліпу. Зніміть вилки та стрижні, використовуючи вищезгадані плоскогубці.

Використовуючи зірочки, відкрутіть болти між фар та колесом. Вони видно з того, що вони прикріплюють бампер безпосередньо до крила a7 або a5 Skoda Octavia. Подивіться в нішу колеса, щоб викрутити там 4 самонарізаних гвинта. Для зручності оберніть колеса автомобіля або навіть підніміть його ліфт і вийміть їх.

Деякий час в Octavia a7, як і a5, потрібно звільнити 4 поршня знизу. Це робиться таким же способом, як і в верхніх поршнів. Готово, ви можете видалити бампер Skoda Octavia, просто потягніть його на себе. Не забудьте виймати засувки, що знаходяться на краях решітки. При необхідності відкрутіть 6 болтів для видалення підсилювача.

Захист сітки

Щоб утримувати радіатор у хорошому стані і захищати його від комах і каменю, встановлюється спеціальна сітка. Така захисна сітка виконана з алюмінію, обшивка виготовлена ​​з щільної гуми зваренними пластиковими кріпленнями. Встановлення такої сітки не особливо складне. Сітка кріплення легко вихоплює з задньої частини решітки радіатора або бампера. При необхідності, використовуйте спеціальні шапки, які представляють собою додатковий захист. Встановлення вилок також не викликає жодних труднощів. Для забезпечення надійності фіксації сітки фіксуються самонарізальними гвинтами через технологічні отвори. Це не вимагає професійних навичок, і вам не потрібно демонтажу бампера під час встановлення сітки.

Процес зняття захисного бампера позаду

Читайте також:

Зняття Обшивки Дверей Рено Лагуна 3... Зняття оздоблення дверей на Renault Megane III Файли Двигун Модель автомобіля: Megane 3 Опис процедури зняття оббивки дверей у Renault Megane III Виймання обробки на передні двері Перш за все ми знімаємо пластиковий трикутник із бічного дзе...
Як Зняти Бампер Мерседес Спринтер 906... 13.3.3. Видалення та встановлення заднього бампера Зняття та встановлення заднього бампера 1. бамперний промінь 2. амортизатор 3. ущільнювальна прокладка 4. обкладинка 5. бамперова оздоблення 6. бічна стінка підтримується ліворуч 7. лівий решіт 8. кр...

Як вже було сказано вище, Skoda Octavia має розбіжності у демонтажі заднього бампера a5 та a7. Ці відмінності головним чином пов’язані з різними типами тіла. Але в середньому демонтаж заднього бампера виглядає так, як описано нижче.

Якщо ваш тип кузова автомобіля. станція універсал a5, то спочатку потрібно зняти опорну поверхню. Зніміть задню пластину, відкрутив спеціальні гвинти. Якщо є накладення, перший видаляється. На підлогу бампер прикріплений за допомогою затискачів. Деталі з боків видаляються, видаливши ці кліпи.

Замена переднего бампера на шкоде октавии.

Где находятится крепление бампера.

Шкода. Ремонт крыла и бампера

Подробно.

У тому ж випадку, якщо у вас є ліфт а7, відсуньте задній борт. Використовуючи пласкогубці, витягніть пружини, вилки, а також відкрутіть болти, які служать для натискання на бікову обробку Skoda Octavia. Панель та оздоблення знімаються для доступу до основних кріплень бампера.

Далі, майже всі типи органів, такі як a5, і Tour, а7, все одно. Зніміть клапан. Для цього треба відкрутити пару горіхів на своєму тілі. У разі заднього бампера, також буде зручно повертати колеса в правильному напрямку або підняти Octavia Skoda на ліфті. У цій частині, до речі, все схоже на видалення переднього бампера. Відкрутіть 4 гвинта, які закріплюють деталь до криль машини. На обох ребрах знайдіть 2 болта, які прикріплюють частину безпосередньо до тіла, відкрутіть їх.

Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Далі все просто, відкрутіть 4 болта знизу і 6 в багажнику. Зніміть так само, як у випадку з переднім бампером, тобто на себе. У посилювача немає тут, тому її демонтаж не потрібен.

Підсилювач захисту бампера

Зазвичай це бампер, який пошкоджений під час зіткнення, і це логично, оскільки він виконує функцію захисту. Це допомагає підсилювач або так званий патч, встановлений за основною пластиковою частиною. До речі, бампер і радіаторні решітки захищають не тільки пасажирів та водіїв від пошкоджень, але й тіла самого автомобіля, беручи весь удар собі.

Підкладка є своєрідним посиленням тендітної структури зовнішньої пластикової частини. Зазвичай підсилювач фіксується безпосередньо під днем ​​капота. Вартість ремонта підсилювача a7 або a5 набагато менша, ніж повний ремонт кузова або заміна фар. Це ще один аргумент на користь використання цієї частини.

Типи підсилювача

Посилювач як додатковий метод захисту використовується не так давно. Він став встановлюватися на автомобілях саме завдяки великій кількості аварій і різноманітних пошкоджень важливих автозапчастин навіть при мінімальних колізіях. Варто зазначити, що багато водіїв відмовляються встановлювати його взагалі, оскільки вони вважають, що надлишки є марною витратою часу і грошей.

Skoda Octavia в корпусі передніх і задніх бампері a5 і a7 має суттєві відмінності в структурі, тому цей автомобіль виробляє встановлення різних підсилювачів. Для кожного бампера. Власне, це різноманіття описаних вище деталей.

Читайте також:

Як Зняти Подушку Безпеки Пасажира Шкода Фабия... Skoda Fabia. Airbag система Airbag Бічна подушка безпеки Якщо ремені безпеки не закріплені, подушка безпеки може спричинити пошкодження при спрацьовуванні. Між особою та подушкою безпеки не повинно бути ніяких сторонніх предметів, тому заборон...
Шкода Октавія Горить Жовта Лампочка... Чек на Skoda Octavia На панелі приладів будь-якого Skoda Octavia Tour існує спеціальна попереджувальна лампочка двигуна «Check Engine». Повідомлення перекладається як Перевірте движок і означає приблизно те саме саме. Відповідно до інстру...

Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Додатковий захист і стильний елемент

Як і у всіх інших моделях автомобілів, Skoda Octavia в корпусі a5, Tour і a7 має можливість встановлення ліплення, але спочатку потрібно з’ясувати, що таке ліплення. Перш за все, це елемент зовнішнього вигляду автомобіля. Крім основної мети, формування також захищає від шуму, який може проникати через проміжки між склом і корпусом машини.

Отже, давайте підемо прямо до переваг використання лиття. Перш за все це дуже стильний і красивий елемент. Це в певному сенсі перетворює загальну візуальну зовнішність автомобіля, як правило, красу в деталях, навіть такі, як різні заглушки. Крім того, як вже було сказано вище, формування приховує розрив між тілом і склом автомобіля.

Цей елемент забезпечує жорсткість конструкції корпусу а5, і, крім захисту від шуму, він також запобігає надходженню вологи та пилу в кабіну, граючи роль штекера. Зазвичай найкраща якість має оригінальне лиття, яке спочатку встановлюється в фабриці при монтажі машини.

Частина монтажу

Якщо ви хочете самостійно встановити цей елемент на своєму Skoda Octavia, то пам’ятайте, що монтаж на корпусах a5 і a7 має деякі функції, але про це пізніше.

По-перше, потрібно очистити і знежирити поверхню, на якій ви збираєтеся монтувати елемент. Крім того, не встановлюйте занадто високу температуру. Над 21 градусом, вам напевно не потрібно це робити.

Отже, давайте перейдемо безпосередньо до самого процесу встановлення. Спочатку готуйте саму частину. Для цього зніміть захисну плівку, а також голи монтажну стрічку.

Помістіть монтажну стрічку спеціальною грунтовкою. Це необхідно для посилення здатності клею. Як згадувалось вище, очищайте і знежиржуйте формувальну ділянку. У чищеному місці ретельно встановіть частину. Будьте обережні і не поспішайте знов, тому що будь-яка помилка призводить до того, що буде потрібно буде перевстановити.

Для впевненості, тримайте машину в приміщенні з позитивною температурою повітря. Готово. Це процес монтажу форму вашої Skoda Octavia в корпусі a5, Tour і a7. Якщо ви хочете встановити верхнє лиття на вашому автомобілі, то зауважте, що розмір цього типу елемента повинен бути вибраний індивідуально. Для деяких машин вам потрібна велика частина розміру, а для інших. невелика.

Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Резюме

Отже, ми розглянули деякі тонкощі зняття захисного бампера, сітки, накладки та інші елементи. За такої роботи будь-який власник автомобіля може впоратися, озброївшись необхідними інструментами. Третя сторона допомога також не зашкодить.

Читайте також:

Зняття, Замір Площини, Заміна Прокладка ГБЦ Мотор ... зняття, завмер площині, заміна прокладки ГБЦ мотор LD 20, своїми руками. творець: У Серьоги. Робимо самі. Розміщено: 22 Грудня. 2016 р Переглянуто: 9 747 Мені сподобалося: 26 Мені не сподобалося: 20 З'явилося, час зайнятися ремонтом, тому що чим до...
Ремонт Переднього Супорта Шкода Октавія... Довідник з ремонту. палець слайда Після ще однієї заміни передніх гальмівних колодок я зіткнувся з такою проблемою: різьблення в одній, верхній, отвір у поворотній кулаці (отвори, в яких гвинти нахилила супорти. пальці), різьба на пальці залишалася н...