Як зняти бампер Skoda Octavia

Ніщо в нашому світі не триває вічно. Будь-який річ має властивість невдачі. Деталі автомобіля не винятком. Майже кожна людина на планеті користується цим автомобілем, а піклування про автомобілі не так просто, тому що в будь-який момент може бути зламана деяка деталізація, навіть найпоширеніша заглушка, що означає, що буде потрібна заміна або ремонт. Інколи для ремонту доводиться добиратися до самих деталей. Сьогодні ми поговоримо про процес видалення бампера на автомобілі Skoda Octavia в корпусі A5 і A7.

Передній бампер

Майже всі моделі автомобілів мають самі передні бамперові кріплення. Кріплення заднього бампера часто відрізняються за типом кузова.

Сам по собі передній бампер в першу чергу відіграє роль захисту пасажирів та водія в результаті зіткнення. Деформується, він знижує пошкодження та позбавляє удару силу. У цьому допомагає підсилювач, встановлений практично у всіх передніх бамперах сучасних автомобілів, включаючи A5 та A7 Skoda Octavia.Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Для видалення бамперів та решіток необхідні наступні інструменти:

  • викрутка (хрестоподібна не підходить, використовуйте тільки плоску);
  • пласкогубці;
  • гайкові ключі;
  • ключі зірочки

до змісту ↑

Видалення захисту бампера

Отже, давайте перейдемо безпосередньо до процесу видалення переднього бампера Skoda Octavia a7. Для початківців захисна мережа повинна бути знята. Коли сітку знімається, відкрийте кришку, решітку радіатора зафіксувати за допомогою 4 поршнів із пробками. Нам просто потрібно витягнути штепсель і стріжень кліпу. Зніміть вилки та стрижні, використовуючи вищезгадані плоскогубці.

Використовуючи зірочки, відкрутіть болти між фар та колесом. Вони видно з того, що вони прикріплюють бампер безпосередньо до крила a7 або a5 Skoda Octavia. Подивіться в нішу колеса, щоб викрутити там 4 самонарізаних гвинта. Для зручності оберніть колеса автомобіля або навіть підніміть його ліфт і вийміть їх.

Деякий час в Octavia a7, як і a5, потрібно звільнити 4 поршня знизу. Це робиться таким же способом, як і в верхніх поршнів. Готово, ви можете видалити бампер Skoda Octavia, просто потягніть його на себе. Не забудьте виймати засувки, що знаходяться на краях решітки. При необхідності відкрутіть 6 болтів для видалення підсилювача.

Захист сітки

Щоб утримувати радіатор у хорошому стані і захищати його від комах і каменю, встановлюється спеціальна сітка. Така захисна сітка виконана з алюмінію, обшивка виготовлена ​​з щільної гуми зваренними пластиковими кріпленнями. Встановлення такої сітки не особливо складне. Сітка кріплення легко вихоплює з задньої частини решітки радіатора або бампера. При необхідності, використовуйте спеціальні шапки, які представляють собою додатковий захист. Встановлення вилок також не викликає жодних труднощів. Для забезпечення надійності фіксації сітки фіксуються самонарізальними гвинтами через технологічні отвори. Це не вимагає професійних навичок, і вам не потрібно демонтажу бампера під час встановлення сітки.

Процес зняття захисного бампера позаду

Читайте також:

Скидання Міжсервісний Інтервалу Шкода Октавія А5... Сброс сервиса на Шкоде Октавия А5Диагностические шнуры на нашу Октавию А5: Не дорогой и самый распространённый вариант это. Vag Com 12.12: . Сброс оповещения сервисного интервала Skoda Octavia A5 1.8 TSIЕсли при включении зажигания слышен звуковой с...
Заміна Зчеплення Рено Логан Без Зняття Коробки... Підміна зчеплення Рено Логан фото, відео підміна зчеплення Рено Логан фото, відео Заміна зчеплення Рено Логан процес вимагає безліч часу, особливо якщо у вас немає підйомника і асистента. Якщо хочеться зберегти кошти на автосервісі, то поміняти зчеп...

Як вже було сказано вище, Skoda Octavia має розбіжності у демонтажі заднього бампера a5 та a7. Ці відмінності головним чином пов’язані з різними типами тіла. Але в середньому демонтаж заднього бампера виглядає так, як описано нижче.

Якщо ваш тип кузова автомобіля. станція універсал a5, то спочатку потрібно зняти опорну поверхню. Зніміть задню пластину, відкрутив спеціальні гвинти. Якщо є накладення, перший видаляється. На підлогу бампер прикріплений за допомогою затискачів. Деталі з боків видаляються, видаливши ці кліпи.

Замена переднего бампера на шкоде октавии.

Где находятится крепление бампера.

Шкода. Ремонт крыла и бампера

Подробно.

У тому ж випадку, якщо у вас є ліфт а7, відсуньте задній борт. Використовуючи пласкогубці, витягніть пружини, вилки, а також відкрутіть болти, які служать для натискання на бікову обробку Skoda Octavia. Панель та оздоблення знімаються для доступу до основних кріплень бампера.

Далі, майже всі типи органів, такі як a5, і Tour, а7, все одно. Зніміть клапан. Для цього треба відкрутити пару горіхів на своєму тілі. У разі заднього бампера, також буде зручно повертати колеса в правильному напрямку або підняти Octavia Skoda на ліфті. У цій частині, до речі, все схоже на видалення переднього бампера. Відкрутіть 4 гвинта, які закріплюють деталь до криль машини. На обох ребрах знайдіть 2 болта, які прикріплюють частину безпосередньо до тіла, відкрутіть їх.

Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Далі все просто, відкрутіть 4 болта знизу і 6 в багажнику. Зніміть так само, як у випадку з переднім бампером, тобто на себе. У посилювача немає тут, тому її демонтаж не потрібен.

Підсилювач захисту бампера

Зазвичай це бампер, який пошкоджений під час зіткнення, і це логично, оскільки він виконує функцію захисту. Це допомагає підсилювач або так званий патч, встановлений за основною пластиковою частиною. До речі, бампер і радіаторні решітки захищають не тільки пасажирів та водіїв від пошкоджень, але й тіла самого автомобіля, беручи весь удар собі.

Підкладка є своєрідним посиленням тендітної структури зовнішньої пластикової частини. Зазвичай підсилювач фіксується безпосередньо під днем ​​капота. Вартість ремонта підсилювача a7 або a5 набагато менша, ніж повний ремонт кузова або заміна фар. Це ще один аргумент на користь використання цієї частини.

Типи підсилювача

Посилювач як додатковий метод захисту використовується не так давно. Він став встановлюватися на автомобілях саме завдяки великій кількості аварій і різноманітних пошкоджень важливих автозапчастин навіть при мінімальних колізіях. Варто зазначити, що багато водіїв відмовляються встановлювати його взагалі, оскільки вони вважають, що надлишки є марною витратою часу і грошей.

Skoda Octavia в корпусі передніх і задніх бампері a5 і a7 має суттєві відмінності в структурі, тому цей автомобіль виробляє встановлення різних підсилювачів. Для кожного бампера. Власне, це різноманіття описаних вище деталей.

Читайте також:

Як Зняти Передній Бампер Бмв Х5 Е70... BMW Х5 e70. AC Schnitzer. Ремонт крыла и бампера. WESTWORKSПосле небольшого ДТП ко мне в WESTWORKS заехал Х5 в кузове Е70. Пайка пластикового крыла и перекрас крыла с . Как снять задний бампер с автомобиля БМВ Х5 м е 70В этом видео я показываю как с...
Яке Масло Заліваті В Шкоду Октавію Тур... Пожалуйста масло заліваті в движок Шкода Октавія Тур Пожалуйста масло заліваті в двигун Шкода Октавія Тур Skoda Octavia Tour - традиційна версія популярного лифтбека Octavia, яка є найбільш продаваних моделлю за много століть однойменного сімейства. ...

Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Додатковий захист і стильний елемент

Як і у всіх інших моделях автомобілів, Skoda Octavia в корпусі a5, Tour і a7 має можливість встановлення ліплення, але спочатку потрібно з’ясувати, що таке ліплення. Перш за все, це елемент зовнішнього вигляду автомобіля. Крім основної мети, формування також захищає від шуму, який може проникати через проміжки між склом і корпусом машини.

Отже, давайте підемо прямо до переваг використання лиття. Перш за все це дуже стильний і красивий елемент. Це в певному сенсі перетворює загальну візуальну зовнішність автомобіля, як правило, красу в деталях, навіть такі, як різні заглушки. Крім того, як вже було сказано вище, формування приховує розрив між тілом і склом автомобіля.

Цей елемент забезпечує жорсткість конструкції корпусу а5, і, крім захисту від шуму, він також запобігає надходженню вологи та пилу в кабіну, граючи роль штекера. Зазвичай найкраща якість має оригінальне лиття, яке спочатку встановлюється в фабриці при монтажі машини.

Частина монтажу

Якщо ви хочете самостійно встановити цей елемент на своєму Skoda Octavia, то пам’ятайте, що монтаж на корпусах a5 і a7 має деякі функції, але про це пізніше.

По-перше, потрібно очистити і знежирити поверхню, на якій ви збираєтеся монтувати елемент. Крім того, не встановлюйте занадто високу температуру. Над 21 градусом, вам напевно не потрібно це робити.

Отже, давайте перейдемо безпосередньо до самого процесу встановлення. Спочатку готуйте саму частину. Для цього зніміть захисну плівку, а також голи монтажну стрічку.

Помістіть монтажну стрічку спеціальною грунтовкою. Це необхідно для посилення здатності клею. Як згадувалось вище, очищайте і знежиржуйте формувальну ділянку. У чищеному місці ретельно встановіть частину. Будьте обережні і не поспішайте знов, тому що будь-яка помилка призводить до того, що буде потрібно буде перевстановити.

Для впевненості, тримайте машину в приміщенні з позитивною температурою повітря. Готово. Це процес монтажу форму вашої Skoda Octavia в корпусі a5, Tour і a7. Якщо ви хочете встановити верхнє лиття на вашому автомобілі, то зауважте, що розмір цього типу елемента повинен бути вибраний індивідуально. Для деяких машин вам потрібна велика частина розміру, а для інших. невелика.

Зняття Переднього Бампера Шкода Октавія Тур

Резюме

Отже, ми розглянули деякі тонкощі зняття захисного бампера, сітки, накладки та інші елементи. За такої роботи будь-який власник автомобіля може впоратися, озброївшись необхідними інструментами. Третя сторона допомога також не зашкодить.

Читайте також:

Ремонт Компресора Кондиціонера Шкода Фабия... Кондиціонер компресора Skoda Fabia Буй оригінал, купи в Москві Використовуються нові оригінальні та неорігінальні елементи за вашим вибором для Fabia MK1 Доставка в / ч в Росії транспортними компаніями. Форма запиту в контакти. Доступно в СНД Гот...
Тюнінг Шкода Фабія 2 Своїми Руками... Тюнинг Skoda Fabia. це трансформація бюджету автомобіля в три етапи Тюнінг Skoda Fabia. це досить захоплюючий процес, який починає затягуватися відразу після заміни перших автозапчастин. Незважаючи на досить якісне зчеплення та надійність деталей, ма...