Підміна ременя ГРМ Шевроле Lacetti 1

Підміна ременя ГРМ Шевроле Lacetti 1.4, 1.6

Деякі двигуни сучасних автомобілів оснащуються ремінним приводом газораспределит льного механізму. Шляхом ременя ГРМ забезпечується передача руху з клонували на розподільних й вал, відповідно, через її відбувається відкриття і закриття клапанів.

Заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті 1.4

Ремінний привід потрібно поміняти згідно регламенту, встановлений заводом, на Chevrolet Лачетті підміна ременя ГРМ повинна виконуватися через кожні 60 т. Км пробігу. Недотримання термінів підміни загрожує дуже неприємними наслідками, при обриві ременя ремонт мотора обходиться дорого.

Вартість заміни ременя ГРМ Шевроле Lacetti

Деталі газораспределит льного механізму Лачетті (Ремінь і натяжні ролики) змінюють на станціях техобслуговування і в автосервісах, ціна підміни може відрізнятися, середня вартість роботи — від 3 до 5 тисяч рублів. Деякі власники не хочуть переплачувати за роботу і змінюють деталі ГРМ самостійно.

Читайте також:

Що Потрібно Міняти При Заміні ременя ГРМ... Терміни підміни ременя ГРМ на Пріорі нерідко непередбачувані не завжди залежать від пробігу! Терміни підміни ременя ГРМ на Пріорі нерідко непередбачувані і навіть не завжди залежать від пробігу! ГРМ на Пріорі це механічне поєднання, яке управляє газо...
Заміна Салонного Фільтри Mercedes W210 Cabin Filte... заміна салонного фільтра Mercedes W210 cabin filter replacement творець: Antsufer Розміщено: 13 Березня. 2016 р Переглянуто: 271 277 Мені сподобалося: 1 206 Мені не сподобалося: 156 Тут відео показано розміщення фільтра в машині спорядженої клімат-...

До того як приступати до роботи, потрібно завчасно придбати набір ГРМ. Запчастини випускаються різними виробниками, і крім деталей незвичайного виробництва також існує ремені ГРМ таких компаній як:

Запчастини продаються в більшій мірі комплектами, вартість такого набору — орієнтовно від 3,5 до 6 тис. Рублів. Ще свого часу ремонту рекомендується поміняти водяний насос, тому що він теж приводиться в рух ременем механізму газорозподілу я, а заклинювання помпи призводить до суворих поломок в движку.

заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті 1.4

На авто Шевроле Lacetti встановлюються три типи двигунів:

  • F14D3 об’ємом 1.4 л і потужністю 94 л. с .:
  • F16D3 об’ємом 1.6 л і потужністю 109 л. с .;
  • F18D3 об’ємом 1.8 л і потужністю 122 л. с.

Нашому клієнту залишається мотори бензинові, четирехціліндров ті, на хто циліндр доводиться по 4 клапана. Силові агрегати оснащуються тільки ремінним приводом ГРМ, ланцюгова передача на моторах Лачетті не передбачена.

Підміна ременя не становить великих труднощів, проте просить акуратності і точного виконання інструкції. При складанні важливо правильно виставити мітки ГРМ — невірне їх поєднання призводить до нестабільності роботи мотора, інший раз і до поломки двигуна.

Підміну ременя ГРМ Chevrolet Лачетті 1.4 (ДВС F14D3) на дому виконуємо в наступному порядку:

  • встановлюємо авто на рівну площадку, відкриваємо капот, від’єднуємо клему з акумулятора;
  • демонтуємо корпус повітряного фільтра;
  • демонтуємо приводний ремінь;
  • відвертаємо болт шківа к / вала (буде потрібно подовжувач з головкою на 17);

  • під движок знизу підставляємо підпірку, відвертаємо кріплення правої опори двигуна, прибираємо її в сторону;
  • демонтуємо спочатку верхній пластмасовий кожух ременя ГРМ, а в закінченні і нижній;
  • за болт распредвала провертає двигун — зараз потрібно виставити мітки;
  • мітки на шестернях распредвалов виготовляються знаходитися напроти один одного;

Шевроле Лачетті. Заміна ГРМ простіше простого

Читайте також:

Заміна Масла В АКПП Mazda Cx 5 Як поміняти масло в коробці Коробка автомат Мазда CX-5 Як поміняти масло в коробці Коробка автомат Мазда CX-5 Заміна масла в коробці передач Мазди СХ-5 найчастіше свзана з ремонтом самої АКПП, або воно замінюється на нове в ході робіт по усуненню про...
Заміна Гальмівний Рідини заміна гальмівної рідини творець: Мій Лачетті Розміщено 5 Квітня. 2017 р Переглянуто 31 002 Мені сподобалося: 264 Мені не сподобалося: 21 підміна гальмівний води своїми силами на прикладі Chevrolet ЛачеттіКорисні посилання на тему: Теги youtube: # ...

Chevrolet Lacetti (Шевроле Лачетті) Заміна ременя ГРМ, роликів і помпиЗаменаЗамена ременя грм Лачетті ГРМ Шевроле.

  • мітка на шестерні колінчастого вала при цьому «дивиться» вертикально вниз;
  • якщо мітка к / вала встановлена ​​так, як на малюнку внизу, а при цьому мітки на респредшестернях виставлені, значить, установка ГРМ виконана неправильно;
  • щоб зручніше було працювати, можна зняти передній правий кронштейн ДВС;
  • ремінь газораспределит льного механізму на двигуні F14D3 натягується переміщенням корпусу водяного насоса, тому, щоб послабити ремінець, потрібно помпу повернути. Якщо водяний насос під час ремонту теж змінюється, простіше відкрутити шестигранником на 5 три болта його кріплення, також демонтувати ремінь можна разом зі зняттям паразитного ролика (якщо дивитися на двигун, то він знаходиться праворуч);
  • якщо знімаємо помпу, необхідно злити тосол;
  • демонтуємо старий ремінь, натяжна і паразитний ролики, ставимо нові деталі на місце. При установці необхідно звернути увагу, що на ремені є стрілки, що вказують напрямок руху. Ці стрілки обов’язково повинні бути дивитися вправо, спрямовані за годинниковою стрілкою;
  • якщо встановити ремінь навпаки, він може швидко зноситься;
  • перш ніж поставити новий ремінець, перевіряємо ще раз суміщення міток, при необхідності поправляє вали;
  • для натяжки ременя буде необхідний ключ на 41 — можна купити звичайний гайковий ключ, але їм буде важко підлізти до водяного насоса;

Заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті 1.4

  • спеціальні ключі для натягування ремінця продаються в автомагазинах;
  • при натяжки повертаємо водяний насос так, щоб поєдналися мітки на натяжній ролику (стрілка повинна дивитися так, як показано на малюнку знизу);
  • після натяжки перевіряємо, наскільки ми правильно встановили вали — прокручуємо 2 обороту к / вала за годинниковою стрілкою, ще раз дивимося, як поєдналися мітки;
  • також варто перевірити, як надійно затягнута помпа;
  • після установки нових деталей монтуємо на місце шків колінчастого вала, обидва кожуха, приводний ремінь і опору двигуна.

Зробивши збірку, запускаємо мотор, перевіряємо його роботу.

Заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті 1.6

ДВС F16D3 від мотора від F14D3 відрізняється тільки об’ємом циліндрів, конструктивно він виконаний точно також як і 1,4-літровий ДВС. відповідно, заміна ременя ГРМ відбувається аналогічно, тому описувати порядок роботи ще раз ми не будемо.

Слід зазначити, що для двигунів обсягами 1.4 і 1.6 л ремені механізму газорозподілу я абсолютно однакові, вони мають 127 зубів, довжину 1210 мм і ширину 25 мм, а ось на моторі F18D3 число зубів вже одно 162. Комплект ГРМ 1.4 / 1.6 л також підходить на автомобілі;

  • Chevrolet Aveo після 2005 року;
  • Деу Nubira;
  • Chevrolet Cruze;
  • Деу Nexia.

Основні несправності в газораспределит льоном механізмі

Ремінь ГРМ на Lacetti закритий захисними кожухами, але зрозуміти, що деталі газораспределит льного механізму потребують заміни, можна і за непрямими ознаками. Якщо деталі ГРМ зношуються, в районі ремонтного приводу з’являються сторонні звуки, шуміти може як сам ремінь, так і натяжні ролики. Щоб точніше виявити причину несправності, необхідно зняти верхній кожух ременя і зробити зовнішній огляд деталей. Передчасно з ладу виходять натяжні ролики і сам ремінь з наступних причин:

  • на ремінний привід потрапило масло або охолоджуюча рідина;
  • встановлені деталі низької якості (неоригінальні запчастини маловідомих виробників);
  • при установці або техобслуговуванні ремінь був перетягнуть;
  • під кожух механізму газорозподілу я потрапив сторонній предмет.

Коли при зовнішньому огляді ременя на деталі виявляються тріщини, відшарування корду, потертості та інші дефекти, необхідно терміново проводити ремонт. Якщо на двигуні Шевроле Лачетті ремінний привід обірветься, в будь-якому випадку загнуться клапана, і це самий мінімальний збиток для мотора, який в даному випадку може бути. Наслідки бувають і гірші, нерідко при обриві на великій швидкості:

  • клапанами пробиваються днища поршнів;
  • задираються стінки циліндрів;
  • пошкоджуються сідла клапанів.
Щоб уникнути зайвих неприємностей, необхідно проводити огляд ременя ГРМ при кожному технічному обслуговуванні, тобто, через 10-15 тисяч кілометрів пробігу. Ремінь ГРМ, на який потрапило масло, міняти потрібно обов’язково — від масла корд роз’їдається, і відбувається перескакування ременя на зубах шестерень.

Читайте також:

Заміна Ременя Грм Сітроен С5 Дизель... Крок за кроком інструкція для заміни ременя часу на Sitroen C4 У сучасному автомобілі механізм розподілу газу є важливим вузлом, ефективність якого має бути на найвищому рівні. Тому час від часу потрібно замінити головний елемент механізму, а саме ча...
Заміна Маточини І Підшипника Маточини Vw Passat B3... заміна маточини і підшипника маточини VW Passat B3 творець: AndRamons Розміщено: 3.5 груд. 2014 р Переглянуто 256 941 Мені сподобалося 1 407 Мені не сподобалося: 86 підміна маточини і підшипника маточини фронтального колеса VW Passat B3.Ссилка на ф...