Заміна ременів для FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Заміна Ременя Грм Ford C Max

Мал. Схема установки ремінів для FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Модель: Фокус 1.6; Фокус C-MAX 1.6
Рік: 2003-2009 рр
Двигун: HWDA

  • Заміна. після 160 000 км або 8 років
  • Пошкодження двигуна. ТАК

Видалення та встановлення:

  • Фокус: 3,00 год
  • Кондиціонер: 0.10 год
  • Фокус C-MAX: 3,30 год
  • Регулюючий стрижень розподільних валів Ford № 303-376B.
  • Регулюючий палець колінчатого вала Ford №303-748.
  • Ford Crankshaft Pull Holder No. 205-072.
  • Натяжний кронштейн № 303-1054
  • Відключіть негативний акумулятор.
  • Не обертайте вали двигуна, знімаючи ремінь.
  • Вийміть свічники для полегшення обертання колінчастого вала.
  • Поверніть колінчастий вал тільки в напрямку нормального обертання.
  • Не обертайте колінчастий вал для колісної шестірні або інших передач.
  • Дотримуйтесь рекомендованих моментів затягування для різьбових з’єднань.

Виймання ременя для зубчастого важеля FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Увага: зубчастий шкук колінчатого валу не має орієнтаційного ключа на пальці колінчастого валу.

    1. Підніміть машину і встановіть стійки для підтримки.
    2. Видалити:
      • Праве переднє колесо.
      • Право переднє колесо арки лайнера.
      • Обкладинка ременя привода навісних вузлів.
      • Пояс привода навісних агрегатів.

      Читайте також:

      Форд Фокус 2 Когда Менять Ремень Грм... Меняем ремень ГРМ на Форд Фокус 3.2 в кустарных условиях (набор, цены и артикулы) Меняем ремень ГРМ на Форд Фокус 2.7 на дому (набор, цены и артикулы) Семейство автомобилей Форд Фокус 4 выпускалось с 2004 по 2011 год. В 2008-м был проведён рестайлинг...
      Яка Рідина В Гур Форд Фокус 2... Підміна води ГУР, Форд Фокус 5: особливості, покрокова інструкція та поради Підміна води ГУР, Форд Фокус 2.7: особливості, покрокова інструкція та поради Нові машини постійно удосконалюються і стають більш комфортабельними. Російського} автопрому вкл...

      Примітка: ремінь (-и) для приводу навісних агрегатів потрібно знімати, якщо вони звалилися і не можуть бути знову встановлені.

    3. Від’єднати:
      • Шланг вентиляції картеру.
      • Роз’єм датчика положення розподільної валу.
      • Високовольтні дроти свічки запалювання.
      • Видалити:
        • Обкладинка головки блоку циліндрів.
        • Резервуарний насос з електроприводом рульового управління (без від’єднувальних шлангів).
        • Від’єднайте роз’єм вимикача насосу гідропідсилювача керма для тиску в системі.
        • Видалити:
          • Генератор
          • Розширювальний бак (без від’єднання шлангів).
          • Тягач (1) водяного насоса.
          • Кришка циліндра (2).
          • Кінцевий колінчастий вал трохи підніміть до положення подушки першого циліндра до TDC.
          • На місце ковпака (2) вставте регулюючий штифт колінчастого валу № 303-748.
          • Поверніть колінчастий вал, поки він не зупиниться пальцем.
          • Перевірте можливість встановлення ремінця розподільної вали (3).
          • Якщо ви не можете встановити панель:
            • Зніміть шпильку керування колінчастої вала. Поверніть колінчастий вал на один оборот.
            • Вставте регулюючий штифт і поверніть колінчастий вал так, наскільки він потрапляє в палець.
            • Вставте регулюючу стрічку в гнізда кінців розподільних валів.
            • Зніміть панель регулювання (3).
            • Поверніть колінчастий вал на 45 ° проти годинникової стрілки.
            • Видалити:
              • Болт (4) шку колінчатого валу.
              • Шків (5) колінчатого валу.
              • Нижня кришка (6) ремень часу.
              • Перемістити двигун під тимчасовою підтримкою.
              • Видалити:
                • Правий двигун (7).
                • Кронштейн (8) правого опорного двигуна.
                • Верхня кришка (9) ременя ременя.
                • Моделі до 04.2005: поверніть натяжну валик за годинниковою стрілкою та встановіть замки (10).
                • Моделі з 04.2005: витягніть ремінець до встановлення натяжного пристрою (11) натяжника.
                • Зніміть ремінець.
                • ЗАМЕНА ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus C-max 1.6 TDCI

                  Вы увидите как заменить ремень грм на Форд фокус С-макс 1.6 tdci \You will see how to replace the timing belt Ford Focus .

                  Замена ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus C-max 1.6 TDCI

                  ЗАМЕНА ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus Cmax 1.6 TDCI.

                  Установка ремені безпеки на FORD Focus C-MAX, Focus 1,6

                  Увага: зубчастий шкук колінчатого валу не має орієнтаційного ключа на пальці колінчастого валу.

                    Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.

                  Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                  Відкрутіть болти (13) зубчастих шківів обох розподільних валів.

                  Читайте також:

                  Заміна Вичавного Підшипника Форд Мондео 3... Ремонт та обслуговування автомобілів, двигунів та автоматичних трансмісій Ремонт та регулювання муфти Ford Mondeo Зчеплення автомобіля Ford Mondeo складається з преси, диска зчеплення та системи випуску кріплення. Притискна пластина зчеплення жорстко...
                  Яке Масло Заливати В Форд Мондео 4... яке масло заливати в движок Форд Мондео 4 покоління яке масло заливати в двигун Форд Мондео 4 покоління Форд Mondeo - американський автомобіль бізнес-класу, один з найближчих суперників Тойота Camry і Фольксваген Passat. Машина дуже потрібна на ринку...

                  Примітка: не використовуйте монтажну стрічку (4) для фіксації розподільних валів після повороту.

                • Будьте обережні, щоб загнати зубчасті шкиви з коннічних посадок на валах.
                • Затягніть болти (13) так. так що зубчасті шви можуть обертатися вільно, але без спотворень.
                • Поверніть розподільні ваги до монтажного положення ременя.
                • Вставте монтажну стрічку (3) у гніздо кінців розподільних валів.
                • Обережно потиснути колінчастий вал. Переконайтеся, що колінчастий вал регулюючого штифту торкається проти ваги.
                • Посуньте ремінець проти годинникової стрілки, починаючи від колінчастого валу.
                • Переконайтеся, що в провідній гілці ременя відсутня слабість.
                • Зніміть натягувач ременя (10) або (11).
                • Встановити:
                  • Нижня кришка (6) ремень часу
                  • Шків (5) колінчатого валу.
                  • Затягніть болт (4) шків до 40 Нм 90 °. Встановіть новий болт.
                  • Тримайте зірочки з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12).
                  • Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                    Встановіть нові болти (13), закріплення шестерні шків, затягніть болти до моменту 60 нм.

                    Примітка. Не використовуйте регулюючу стрічку (4) для фіксації розподільної вали перед обертанням.

                  • Видалити:
                    • Регулюючий палець колінчастого валу.
                    • Тайм-бар розподільного вала.
                    • Повільно оберніть колінчастий вал на два обороти за годинною стрілкою майже до TDC пружини першого циліндра.
                    • Вставте штифт регулювання колінчастого вала.
                    • Поверніть колінчастий вал, поки він не зупиниться пальцем.
                    • Перевірте, чи можете вільно встановити панель (3).
                    • Якщо ви не можете встановити панель:
                      • Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.
                      • Відкрутіть болти (13) зірочок з розподільчим валом.
                      • Повільно обертайте розподільчі вали на шестикутник (14) у потрібному напрямку.
                      • Поставте стрижень (3) у виїмки кінців розподільних валів.
                      • Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.
                      • Затягніть болти (13) зірочок з розподільчим валом до 60 Нм.
                      • Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                        Примітка: не використовуйте монтажну стрічку (4) для фіксації розподільних валів після повороту.

                      • Зніміть регулюючий штифт і шток (3).
                      • Встановіть блоковий затвор (2), затягніть до 20 Нм.
                      • Замініть зняті деталі.
                      • Затягніть болти (15) правої опорної кріплення до 55 Нм.
                      • Затягніть болти (16) правої опори на 90 нм.
                      • Затягніть гайки (17) правої опори до 80 Нм. Встановити нові гайки.
                      • Примітка: на двигунах без натягу для ременів для кріплень, ремінь оснащений спеціальними інструментами.

                        Примітка. Якщо акумулятор від’єднано, настроювання живлення вікна потрібно буде скинути.

                        Читайте також:

                        Як Прокачати Зчеплення На Ford Focus 2... Розблокування виконавчого механізму випуску кріплення 5. Відверніть чотири гайки кріплення ручки педалі з'єднання до дошки вперед. 6. і зніміть педаль. 7. Щоб замінити висувну пружину педалі, витягніть гнуті кінці з важелем педалі та кронштейн. 8. ...
                        Як Зняти Руль На Форд Фокус 2... Процедура зняття керма з Форда Фокус 3.5 Процедура зняття керма з Форда Фокус 2.7 В рамках планування тюнінгу напевно власники Форд Фокус 5 пильну увагу приділяють удосконаленню салону власного автомобіля. Саме в салоні знаходяться шофер і пасажири, ...