Заміна ременів для FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Заміна Ременя Грм Ford C Max

Мал. Схема установки ремінів для FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Модель: Фокус 1.6; Фокус C-MAX 1.6
Рік: 2003-2009 рр
Двигун: HWDA

  • Заміна. після 160 000 км або 8 років
  • Пошкодження двигуна. ТАК

Видалення та встановлення:

  • Фокус: 3,00 год
  • Кондиціонер: 0.10 год
  • Фокус C-MAX: 3,30 год
  • Регулюючий стрижень розподільних валів Ford № 303-376B.
  • Регулюючий палець колінчатого вала Ford №303-748.
  • Ford Crankshaft Pull Holder No. 205-072.
  • Натяжний кронштейн № 303-1054
  • Відключіть негативний акумулятор.
  • Не обертайте вали двигуна, знімаючи ремінь.
  • Вийміть свічники для полегшення обертання колінчастого вала.
  • Поверніть колінчастий вал тільки в напрямку нормального обертання.
  • Не обертайте колінчастий вал для колісної шестірні або інших передач.
  • Дотримуйтесь рекомендованих моментів затягування для різьбових з’єднань.

Виймання ременя для зубчастого важеля FORD Focus C-MAX, Focus 1.6

Увага: зубчастий шкук колінчатого валу не має орієнтаційного ключа на пальці колінчастого валу.

    1. Підніміть машину і встановіть стійки для підтримки.
    2. Видалити:
      • Праве переднє колесо.
      • Право переднє колесо арки лайнера.
      • Обкладинка ременя привода навісних вузлів.
      • Пояс привода навісних агрегатів.

      Читайте також:

      Замена Тормозной Жидкости На Форд Фокус 2... Процедура смены тормозной воды на Форде Фокус 4 Тормозная система Форд Фокус 5 разработана по высочайшим требованиям и эталонам безопасности. Она включает антиблокировочную систему и вакуумный усилитель. Разработчики известной за свои свойства безопа...
      Заміна Паливного Фільтра Форд Транзит 2007... Ремонт та обслуговування автомобілів, двигунів та автоматичних трансмісій Загальне розташування паливної системи двигуна Ford Transit Паливна система дизельного двигуна Ford Transit складається з паливного бака, розташованого посередині автомобіля, п...

      Примітка: ремінь (-и) для приводу навісних агрегатів потрібно знімати, якщо вони звалилися і не можуть бути знову встановлені.

    3. Від’єднати:
      • Шланг вентиляції картеру.
      • Роз’єм датчика положення розподільної валу.
      • Високовольтні дроти свічки запалювання.
      • Видалити:
        • Обкладинка головки блоку циліндрів.
        • Резервуарний насос з електроприводом рульового управління (без від’єднувальних шлангів).
        • Від’єднайте роз’єм вимикача насосу гідропідсилювача керма для тиску в системі.
        • Видалити:
          • Генератор
          • Розширювальний бак (без від’єднання шлангів).
          • Тягач (1) водяного насоса.
          • Кришка циліндра (2).
          • Кінцевий колінчастий вал трохи підніміть до положення подушки першого циліндра до TDC.
          • На місце ковпака (2) вставте регулюючий штифт колінчастого валу № 303-748.
          • Поверніть колінчастий вал, поки він не зупиниться пальцем.
          • Перевірте можливість встановлення ремінця розподільної вали (3).
          • Якщо ви не можете встановити панель:
            • Зніміть шпильку керування колінчастої вала. Поверніть колінчастий вал на один оборот.
            • Вставте регулюючий штифт і поверніть колінчастий вал так, наскільки він потрапляє в палець.
            • Вставте регулюючу стрічку в гнізда кінців розподільних валів.
            • Зніміть панель регулювання (3).
            • Поверніть колінчастий вал на 45 ° проти годинникової стрілки.
            • Видалити:
              • Болт (4) шку колінчатого валу.
              • Шків (5) колінчатого валу.
              • Нижня кришка (6) ремень часу.
              • Перемістити двигун під тимчасовою підтримкою.
              • Видалити:
                • Правий двигун (7).
                • Кронштейн (8) правого опорного двигуна.
                • Верхня кришка (9) ременя ременя.
                • Моделі до 04.2005: поверніть натяжну валик за годинниковою стрілкою та встановіть замки (10).
                • Моделі з 04.2005: витягніть ремінець до встановлення натяжного пристрою (11) натяжника.
                • Зніміть ремінець.
                • ЗАМЕНА ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus C-max 1.6 TDCI

                  Вы увидите как заменить ремень грм на Форд фокус С-макс 1.6 tdci \You will see how to replace the timing belt Ford Focus .

                  Замена ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus C-max 1.6 TDCI

                  ЗАМЕНА ГРМ Форд фокус С-макс 1.6 tdci \REPLACING TIMMING BELT Ford Focus Cmax 1.6 TDCI.

                  Установка ремені безпеки на FORD Focus C-MAX, Focus 1,6

                  Увага: зубчастий шкук колінчатого валу не має орієнтаційного ключа на пальці колінчастого валу.

                    Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.

                  Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                  Відкрутіть болти (13) зубчастих шківів обох розподільних валів.

                  Читайте також:

                  Регулювання Рульової Рейки Форд Фьюжн... Запчастини, комплектуючі та комплектуючі для Ford Transit, Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Fusion _ _ Ford Fusion і його компоненти Автомобілі Ford Fusion оснащені рульова Механізм (мало. 20), например, Рульов рейка, оснащено гідравлічніт підсілювакае...
                  Форд Фокус 3. 4 Роки (Брати Чи Ні?)... Ford Focus 3. 4 роки (візьміть чи ні?) Автор: Антоніо Бро Опубліковано: 11 листопада 2017 року Переглянуто 44,923 Мені сподобалось це: 384 Мені не сподобалось: 118 Короткий огляд моделі попереднього стилю Ford Focus 3 з пробігом на сто, гарна машин...

                  Примітка: не використовуйте монтажну стрічку (4) для фіксації розподільних валів після повороту.

                • Будьте обережні, щоб загнати зубчасті шкиви з коннічних посадок на валах.
                • Затягніть болти (13) так. так що зубчасті шви можуть обертатися вільно, але без спотворень.
                • Поверніть розподільні ваги до монтажного положення ременя.
                • Вставте монтажну стрічку (3) у гніздо кінців розподільних валів.
                • Обережно потиснути колінчастий вал. Переконайтеся, що колінчастий вал регулюючого штифту торкається проти ваги.
                • Посуньте ремінець проти годинникової стрілки, починаючи від колінчастого валу.
                • Переконайтеся, що в провідній гілці ременя відсутня слабість.
                • Зніміть натягувач ременя (10) або (11).
                • Встановити:
                  • Нижня кришка (6) ремень часу
                  • Шків (5) колінчатого валу.
                  • Затягніть болт (4) шків до 40 Нм 90 °. Встановіть новий болт.
                  • Тримайте зірочки з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12).
                  • Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                    Встановіть нові болти (13), закріплення шестерні шків, затягніть болти до моменту 60 нм.

                    Примітка. Не використовуйте регулюючу стрічку (4) для фіксації розподільної вали перед обертанням.

                  • Видалити:
                    • Регулюючий палець колінчастого валу.
                    • Тайм-бар розподільного вала.
                    • Повільно оберніть колінчастий вал на два обороти за годинною стрілкою майже до TDC пружини першого циліндра.
                    • Вставте штифт регулювання колінчастого вала.
                    • Поверніть колінчастий вал, поки він не зупиниться пальцем.
                    • Перевірте, чи можете вільно встановити панель (3).
                    • Якщо ви не можете встановити панель:
                      • Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.
                      • Відкрутіть болти (13) зірочок з розподільчим валом.
                      • Повільно обертайте розподільчі вали на шестикутник (14) у потрібному напрямку.
                      • Поставте стрижень (3) у виїмки кінців розподільних валів.
                      • Тримайте зірочку з розподільчим валом за допомогою гайкового ключа (12) № 205-072.
                      • Затягніть болти (13) зірочок з розподільчим валом до 60 Нм.
                      • Примітка: Щоб захистити зубчасті шви від пошкоджень, встановіть гвинтові ключі на шпильки (частина № E8904438S).

                        Примітка: не використовуйте монтажну стрічку (4) для фіксації розподільних валів після повороту.

                      • Зніміть регулюючий штифт і шток (3).
                      • Встановіть блоковий затвор (2), затягніть до 20 Нм.
                      • Замініть зняті деталі.
                      • Затягніть болти (15) правої опорної кріплення до 55 Нм.
                      • Затягніть болти (16) правої опори на 90 нм.
                      • Затягніть гайки (17) правої опори до 80 Нм. Встановити нові гайки.
                      • Примітка: на двигунах без натягу для ременів для кріплень, ремінь оснащений спеціальними інструментами.

                        Примітка. Якщо акумулятор від’єднано, настроювання живлення вікна потрібно буде скинути.

                        Читайте також:

                        Как Сбросить Ошибки На Форд Фокус 3... Как скинуть ошибки на Форд фокус 3 Как сбросить ошибку-горит неисправность двигателя. | Автор темы: Chassidy Ошибка малозначительная, отказ свечи-ФФ-2 1, 8л. Timur (Landry) Лампочка сама угасает, если ошибка непостоянная. Viktor (Shizuka) Ошибку снял...
                        Форд Фокус 2 Рестайлінг. Огляд Після 130 000 Км. (... Ford Focus 2 рестайлінг. Огляд після 130 000 кілометрів. (Ford Focus 2) Автор: AUTOTUT Опубліковано: 28 лютого 2016 р Переглянуто: 226 202 Мені сподобалось: 1 627 Мені не сподобалися: 196 Форд Фокус 2 відновлений після 130 тис. Км пробігу. Ми вивча...