Nissan Maxima Club

  • Люблю
  • я не подобається

Заміна Ланцюга Грм Ніссан Цефиро А32Віталій12 жовтня 2013 р

Максимовиди скажі мені! в ланцюзі було шурх і час від часу втрачала сила. їхали до СТО там вони сказали, що вам потрібно розібрати двигун і змінити зірочки з ланцюгом. запізнювач. валик і ремінь. скільки буде коштувати цей ремонт?

Ця тема обговорюється
все питання про час Nissan Maxima J30, A32, A33, A34 та інші моделі!
(Адміністратор)

  • Люблю
  • я не подобається

Заміна Ланцюга Грм Ніссан Цефиро А32Віталій12 жовтня 2013 р

  • Люблю
  • я не подобається

Заміна Ланцюга Грм Ніссан Цефиро А32Віталій12 жовтня 2013 р

Nissan max qx a32. щоб замінити ремінний ремінь (і повністю включити ланцюжок і зірочки), потрібно розібрати сам движок або тільки ліву частину (частину часу)?

  • Люблю
  • я не подобається

мегабайт 15 жовтня 2013 року

Двігло з подушками слід знімати, зсунувши вліво

  • Люблю
  • я не подобається

мегабайт 15 жовтня 2013 року

Заміна ланцюга синхронізації

Обов’язкові інструменти:

  • набір головок (на базі 10, 12, 14, 17, 19), розширення, тришечка;
  • ключі / ріжки;
  • викрутки;
  • Монтаж 1 шт.;
  • джек 2 шт. (рідний та гідравлічний);
  • труба;
  • хороший герметик;
  • крутний момент;
  • великий може ножем;
  • зірочка для зняття напруги на бічному згині;

Ми піднімаємо машину, ми повністю піднімаємо передню частину, так що це зручно притиснути до нього! Я не буду писати тут про техніку безпеки, хтось знає, що краще не підніматися під джек-джек, тому постарайтеся заздалегідь знайти надійні опори достатньої висоти в кількості 2 штуки, тому що перш ніж вам потрібно залякати цілу. ну, звичайно, немає ями Інше буде незручно піднятися під машину.

Ми розкручуємо фартухи (пластикова захист) під правильним колесом і правою половиною вперед.

Зняття ременів (генератор / компресор, насос рульового управління)

Видалення ременя генератора та кондиціонера (мал 1). Ми розстібаємо натяжний ролик, знімаємо регулююче гайку, щоб ми могли зняти ремінь, потім відкрутити кріплення ролика (3 болта), зніміть його.

Читайте також:

Заміна Салонного Фільтри Ніссан Х Трейл Т31... Міняємо салонний фільтр на Ніссан Х-Трейл Т31 і Т30 Міняємо салонний фільтр на Ніссан Х-Трейл Т31 і Т30 Зміст статті: коли міняти Деякі власники Ніссан Х-Трейл воліють поміняти салонний фільтр самостійно, так як це легко, в сервісі обійдеться в круг...
Nissan Qashqai І Його 91 000 Км. Пробігу. Тест-Дра... Nissan Qashqai і його 91 000 км. пробіг Тест-драйв Nissan Qashqai. Автор: Смола ТБ Опубліковано: 15 липня 2016 р Переглянуто: 135 398 Подобається це приблизно: 512 Мені не сподобалось: 160 Все ласкаво просимо. Наш Nissan Qashqai 2011 g, двигн 1.6, ...

Видалення ременя насосу GUR (мал.2). Ми відпустимо механізм натягу болтів, затягніть регулюючий гвинт в міру того, як ремінь розтягнеться (страшно не зручно робити карабіни), зніміть ремінець.

Демонтаж генератора, компресора кондиціонера та насосу GUR

Зніміть компресор кондиціонера.
Зафіксовано 4 болтами (рис.3). Для їх відкручування найкраще знизу (зверху і не працює), також необхідно від’єднати 1 живильний дріт. Компресор опускається вниз (рисунок 4). і ми залишаємося підвісити на шланги, це, мабуть, краще підігнати його (прив’язати його, зачепивши його на шківку), але я його так підвісив. Рекомендації (від Starcon): крім компресора кондея, бажано видалити і зафіксувати. відкриття доступу до фронта мансардного кар’єру. легше відрізати герметик.

Ми видаляємо генератор.
Попередньо вимкніть сам акумулятор. Потім ми відключаємо поставки позитивного проводу на генераторі, прикручуємо до нього гайкою, змішуємо його з чимось ще досить важким, потім відключаємо з’єднувач генератора, тому що тоді це не буде зручно (я мав це. виросла за вагою), вимкніть генератор на одній болт дна та на верху. Ми знижуємо генератор вниз (керівництво, здається, не каже, що нам потрібно знімати генератор, я стріляв).

Ми знімаємо насос GUR.
Тут невелика корекція, сам насос взагалі не потрібно видаляти, хоча в інструкції пишеться, що без демонтажу ніякого неможливо, справа в тому, що під шківкою насоса є болти, які кріплять ланцюговий чохол, і цей шкур закриває доступ до них, крім цього на кришку прикріплений болт насоса (на мал. 5, стрілка ліворуч). Здавалося, легше відкрутити одну і більше і зняти шквар, останній сидить на сплайнах і легко знімається без будь-яких знімачів. Відкрутіть шкуру, зафіксуйте його скруткою у відвертці, вийміть його та покладіть його в бік. Викручуємо болт кріплення насоса до кришці ланцюга (виходить не так зручно, що буде потрібно, буде завойований). Це завершує процедуру видалення вкладень.

Ми знімаємо датчики колінчастого валу, розподільний вал (REF, PHASE, відповідно).
ФАЗА тримається на одній болті. REF загвинчується на кришці двома болтами. Ми відключаємо обидві роз’єми дротів (рис. 6). Покладіть датчики на бік.

Виймання шкива колінчатого валу.
У посібнику написано, що для видалення цього шкуу потрібно зробити два речі.

— По-перше, придбати особливий. трюк, ти не можеш лякатися, дійсно шкуе знімається за допомогою гори, вам просто треба трохи потиснути, і це все, можливо, нам так пощастило, я не знаю;

— по-друге, потрібно зафіксувати шків. Для цього, відповідно до інструкції, джейс забезпечив спеціальний технологічний отвір з одним маленьким, крім того, він (отвір) підходить тільки для демонтажу двигуна, а коли двигун встановлений на це отвір, добре, також не може бути піднесений, тому що він покритий по довжині частиною заліза, що тримає двигун. Крім того, для тих, хто не знає, в кінці колінчастого валу на боці автоматичної коробки передач є маховик та інший зубчастий колесо, зуби якого читаються датчиком. Я не схвалюю, але хтось у форумі пише, що цей датчик читає кількість цих зубів за одиницю часу, коли починається движок, що безпосередньо визначає успіх запуску двигуна. Тому ці зуби ні в якому разі не можуть бути порушені (і вони там нестійкі, оскільки вони не несуть ніякої навантаження), але навіть згинаються. Відкриття процесу відкриває доступ до маховика на стороні цієї другої передачі, тому, коли намагається заблокувати колінчастий вал, є дуже великий шанс його пошкодити. На малюнку 7 показано таке ж колесо. сигнальна плита.

Замена цепи ГРМ ниссан цефиро А32

Кто хочет менять сам надеюсь поможет.

Как открыть крышку цепи ГРМ Ниссан Максима А32

Собираем и проверяем газораспределительный механизм.

Тому ми, трохи вражаючи мозок, вирішили розібрати стартер. Він стоїть на іншій стороні маховика, і відповідно немає ризику пошкодження цього зубчастого колеса, а доступ в рази зручніше.

Поки маховик і кришка ланцюга все ще знаходяться на місці, розмістіть махові колеса на позначці, як показано на малюнку 8 (це вимагається вручну), інше буде потрібно відкрутити свічку від першого циліндра і встановити поршень у TDC нам довелося пройти через нього, використовуючи електрод, який успішно поміщався в циліндр і служив рушієм для позиції поршня.

Демонтаж стартерів.
Спочатку ми знімаємо всю пластикову повітряну лінію. Я не буду описувати це, тому що я не пам’ятаю, що ми там перекручували, але там нічого складного, під 4-болтовим фільтром нам потрібно знімати всі шланги, від’єднати всі електричні роз’єми, це все. Для тих, хто, коли читаєш, думає: О, чортові, не описав цю процедуру, як я можу розібрати цей повітряний канал? Я з повною впевненістю скажу, що коли ви потрапляєте на цей етап, демонтаж повітряного каналу буде схожою на дитячу витівку. Так сміливо вперед! Сам стартер закріплений на 2 болтів (до 14 та 17), навіть від стартеру, потрібно відкрутити термінал акумулятора і витягнути дріт, що затягує катушку. Хто має АБС з демонтажним обладнанням, доведеться вкрасти, тому що не вистачає місця, щоб витягнути стартер, але ви можете витягнути його самостійно через це. Без ABS, стартер просто вилітає з під капота.

Зніміть хвост колінчастого валу.
Ну, тепер вам потрібно мати двох людей, треба зафіксувати маховик (малюнок 10), а другий повинен намагатися відкрутити гайку на шківі колінчастого валу (мал. 11). Якщо все вийшло, то шків витягнеться вручну, без будь-яких пристосувань (як на малюнку). Єдине, це трохи поскаржитися з одного боку на бік, не крутити його, тобто до скелі (тобто потягнути на верхню, а потім на нижню частину шкуру), оскільки все там зроблено дуже точно і прогаліни мінімальні, але вони там.

Або ви можете дотримуватися порад Пила Цефіро. на шківі болт ми поклали на голову коміром і відпочити на правій ручці, нам потрібно виправити це так, щоб він не відривався, або ви можете розтрощити масляний фільтр. За секунду увімкніть стартер, болт на колінчастому валу віджимається. Природно, цю процедуру доведеться зробити, перш ніж виймати робочий стіл! Так само швидко затягніть болт ще).

Видалення першої масляної каструлі.
Звичайно, ми зливали масло, викрути всі болти піддону, їх не більше 10. Кришка піддона посаджена без будь-яких ущільнювачів, на чистому герметику. Отже, це ускладнює роботу. Ми тщательно ковзнули піддон трохи за допомогою викрутки, полотно було вставлено у утворену щіліну. ніж (тонкий і гострий, тому він добре підходить для цієї процедури) і розрізати герметик, хоча і не по всьому периметру, але тільки там, де був доступ. Залишковий герметик так не тримає кришку, і його буде легше зняти. Кришка тримається дуже добре, не пошкоджуючи спарювання поверхні обох пірдонів з вібрацією. Зніміть піддон, потрібно відкрутити два болти (мал. 11), які також прикріплюють передню кришку знизу.

Видалення правильної подушки двигуна.
Для цього потрібно розділити двигун справа (по машині) подушками. Був використаний гідравлічний домкрат. Баран був поміщений в дерев’яний блок, де палець був загвинчений (мал. 12). Двигун взагалі не піднімався настільки, наскільки болт, який кріпив подушку до тіла, почав вільно рухатися (гайку треба спочатку відкріпити).

Ми повністю сортували подушку. Викрутіть кришку три болти. Викрутіть центральний великий болт. Потім вони викрутили болт, а два гайки. подушку. Викрутіть болти з двигуна, повністю зніміть подушку.

Рекомендації (від Starcon): необхідно відкрутити опорний штифт, який закріплюється в блоці через кришку. Видалення шпильки не обов’язково, і ви можете зняти його кришкою. Штифт затягується крутним моментом 8-10 Нм, тобто викручується практично руками. Тут важко розірвати різьблення. Але сенс її твіст, якщо ви можете це зробити.

Читайте також:

Заміна Паливного Фільтра Ніссан Х Трейл Т31... Як поміняти паливний фільтр на Ніссан Х Трейл Т31і Т30 Як поміняти паливний фільтр на Ніссан Х Трейл Т31і Т30 наявність паливного фільтра в автомобілях Ніссан Трейл Т30 і Т31 неодмінно, тому що він тримає під контролем циркуляцію в баку з бензином і ...
Skoda Yeti Порівняння З Конкурентами... Автоклуб Subaru XV (клуб Subaru XV) Subaru XV і Skoda Yeti Люблю я не подобається Vladimir1978 24 листопада 2012 року Люблю я не подобається -Олег. 24 листопада 2012 р Люблю я не подобається Vladimir1978 24 листопада 2012 року У тестя Йе...

Зніміть передню кришку (кришку ланцюга).
Майже потрапив до бажаного, вам потрібно відкрутити болти, що закріплюють кришку в певному послідовності. Ми цього не зробили, тому що іноді лінь читайте посібник, але нічого страшного не відбулося. Але оскільки посібник вимагає, щоб це було краще робити як треба. Усі їх викручуємо (20 примірників).

Переконавшись, що нічого не тримає кришку (відкрутіть всі болти), зніміть кришку, використовуючи інструменти або плоскі віконні, міцно тримайте! Він повинен бути обережно, щоб не пошкодити поверхню, внизу, також, що він буде зачеплений. Вам потрібно рівномірно зняти всю обкладинку, оскільки вона розташована на напрямних, і нахил може прикріпити їх на них, тому бажано витягнути обидві частини зверху і знизу.

Тут це місце народження кришки (фото 18) та легендарної ланцюга (фото 19).

Трохи про компоненти під кришкою.

Процес заміни ланцюга

1 Після зняття кришки зніміть гідравлічний знімач і внутрішній направляючий (малюнок 20) ланцюг, закріплені за допомогою 2 болтів, зніміть ланцюжок.

2 Ми виставляємо поршень першого циліндра в TDC. Спочатку краще, перш ніж зняти передню кришку, нанесіть позначку на шкуру (мал.8), але в процесі розбирання ви можете висунути колінчастий вал. Ми відвернули свічку з першого циліндра, наповнили електродом і скрутили колінчастий вал, поки електрод досяг найвищої точки.

3. Ми поєднуємо позначки на ланцюжку з позначками на зірочках. На звездочці колінчастої вали назовні знаходиться підрізний вал (мал 21), це позначення, також на стрілках зі спіраторами є стрілки (див. Рис 22).

так виглядає як автомобіль

На ланцюзі є три кольорові ланки (рис 22), їх розташування неважко здогадатися, як це зробити. Загалом, це неможливо правильно сказати, інакше мітки не збігаються.

як на малюнку в посібнику

5 Поставимо ланцюг натяжитель.

6 Ми збираємо все у зворотному порядку.

Перед тим, як класти кришку на місце за допомогою герметика, краще практикувати без герметика, покладіть кришку разом, одне з верхньої подачі, інша нижня встановлює в напрямку тощо! Помітимо, що конструктивно потрібно встановити другий піддон на обкладинці, а не навпаки. Ті. Іншими словами, справа, ці дві частини (палет термінал) повинні бути підключені (натиснуті) на одній площині. У випадку, коли палет носиться, немає проблем з цим. Але коли надягається терміновий корпус, є проблема. підкладка між кришкою та другим піддоном, невелика, напівкругла. Частина номер 11121-31U00. У нижній частині кришки є два напрямні, які не дозволяють просто встановити кришку струму на піддон у вертикальній площині. Ті. Потрібно запустити його (обкладинку) з боку зверху, під кутом. І в цьому випадку ми розмазали герметиком по товщині і приклеювали прокладку до канавок. На керівництві потрібно розмастити лише краю.

Існує ще одна річ при монтажі, це поширення передньої кришки з герметиком. Вам потрібно розмазати занадто розумно! Ті. найкраще вказано в посібнику! Ті. певний шар і послідовність! Див. Наступні 3 фігури.

Справа в тому, що нижню частину кришки наносять на другу масляну каструлю, а два болти, які ми відвернули (рис 11), намалюємо на палет. А на правильному слід було зняти другий піддон, так що при монтажі нормально заклеювати місце підключення ланцюгової обкладинки та другого піддону, але це дуже багато часу і нервів. Тому ми сподівалися, що шляхом штукатурки товстим шаром герметика (до речі, стандартний шар також не має товщини дитини) і м’яко поклавши кришку на місце, все буде добре. Ось картина, щоб було ясніше:

Монтаж-натягування в певному послідовності (числа в колах) і з певним моментом відповідно до таких інструкцій:

Читайте також:

Ніссан Альмера Чи не Заводиться Стартер Чи не Крут... Передумови, чому не заводиться Ніссан Альмера Передумови, чому не заводиться Ніссан Альмера Якщо ваш автомобіль Альмера N16 2016 року випуску не заводиться на прохолодну на спекотну, то причина криється як в електронній ланцюга, так і в паливній сист...
Замена Ремня Генератора Ниссан Кашкай 1.6... Смена ремня генератора Смена ремня генератора — дело не сложное. Поменять ремень генератора сумеет даже начинающий автовладелец. Это красивая возможность для человека, не разбирающегося в автомобилях, изучить устройство автомобиля и выяснить, как ра...