Лада Веста або Рено Логан? порівнюємо що краще

Лада Веста як ще його називають Рено Логан? — порівнюємо що краще

Вихід Лада Веста на ринок не залишився непоміченим, проте сектор, в якому вона грає, відрізняється жорсткою конкуренцією, коли боротьба йде за кожного покупця. Якщо конкретно, Весті доводиться конкурувати з Рено Логан, загальновизнаним фаворитом в класі. Так що все-таки LADA Vesta зуміє протиставити французу? І навіть не ускладниться ситуація тим, що обидві моделі випускаються Альянсом Renault-Nissan?

Лада Веста і Рено Логан готові до бою!

Престиж і кузов

Щодо статусу положення різнобічно. Після рестайлінгу француз помітно покращав і рівномірно ярлик «робочої конячки» з нього знімається, на жаль без шкоди його популярності. Основними факторами затребуваності залишаються надійність і невибагливість, але явно не престиж шильдіка. Приблизно в такому ж положенні і Лада Веста, яка рівномірно викорінює з мізків росіян ідея, що вітчизняне — означає погане. Новий автомобіль престижно поставити на один поміст із зарубіжними суперниками.

Поки Веста продається тільки як автомобіль.

Кузовна палітра на сьогодні схожа — і Лада, і Рено йдуть тільки як автомобілі. Але в подальшому ситуація може кардинально змінитися, у всіх на слуху інформація, що АвтоВАЗ твердо хоче розширити кузовную палітру шляхом виробництва Лада Веста в кузовах хетчбек і універсал. Коли це станеться, російська модель стане переможцем в категорії.

І ж Логан? Теж автомобіль.

Характеристики моделей. Лада Веста — Рено Логан:

— довжина — 4 410 мм проти 4 346 мм;

— ширина посилання — 1 764 мм і 1 733 мм;

— висота посилання — 1 497 мм проти 1 517 мм;

— кліренс — 178 мм і тільки 155 мм;

— обсяг багажника — 480 л проти 510 л ..

Читайте також:

Заміна Задніх Амортизаторів Рено Трафік... Заміна заднього амортизатора Рено Просто хочу попередити: не знімайте обидва амортизатори в той же час, коли автомобіль паркований, оскільки надмірне опускання бобів задньої підвіски може пошкодити гальмівні шланги та гумки-металеві (тихі блоки) задн...
Рено Сандеро Степвей Где Находится Фильтр Салона... Замена фильтра салона Renault Sandero StepwayСмена фильтра салона Renault Sandero Stepway Смену салонного фильтра есть вариант свободно сделать в домашних . Renault Sandero. Замена фильтра салона. Своими руками!Renault Sandero. Замена фильтра салона...

— маса посилання — 1 230 кг (1 670 кг) проти 1 106 кг (1 545 кг).

Так буде виглядати LADA Vesta хетчбек.

Колісна база відрізняється на 1 мм — 2 635 мм у Вести і 2.4 634 мм у Логана. Як видно, російський авто перевершує француза практично за всіма показниками. Він ніж просто і місткий. Виняток — тільки обсяг багажника, одночасно тут яким володіють ігрові слоти Логана невелика.

Як відомо вже фото майбутнього універсала.

Екстер’єр

Повна перемога LADA Vesta. І продати, оновлений Рено Logan виглядає набагато виразніше свого попередника, однак до рівня Лади не дотягує. Вже сьогодні, в його зовнішності відверто вчувається що залишається зробити нашому клієнтові той же дух бюджетности, який вже не вдається видати за скромність — маленькі задні ліхтарі, люк бензобака з вирізом для пальця та інше. А піком аскетичности є виїмки дверних ручок. Уже сьогодні, профіль машини вийшов геть безликим — відсутність підштампувань та інших пам’ятних частин пригнічує.

Збоку автомобіль не викликає ніяких почуттів.

Але надзвичайно згущувати фарби теж не потрібно. Передок вийшов повністю для себе стильним — решітка радіатора, повітрозабірник, хром і прямокутна оптика виглядають гармонійно. Корми в загальному теж хороша — бампер, кришка багажника і стопи змішуються дуже добре.

Однак анфас Логана дуже непоганий!

Веста ж, з її злістю і стрімкістю в зовнішності, начисто переграє суперника. Подштамповки по краях, вигини кузова, горіння стопи, і особливо передок, з його блискучими лініями, хижої гратами радіатора і примруженим «поглядом» фар, наділяють машину хоча помітною, нестандартної зовнішністю. А елегантні диски тільки підсилюють враження. Так що LADA Vesta точно краще.

Лада Веста набагато красивіше! Абсолютно точно.

Технічні характеристики

двигуни

Попри те, що Лада пропонує всього один агрегат, проти пари у Рено, він в цьому питанні тріо більш потужний. Але такого ж про динаміку сказати не можна.

У Рено першим йде гранично простий 8-клапанник. Незважаючи на обсяг в 1.6 літра і комплекс многоточечного розподіленого уприскування, його віддача становить всього 82 л. с. на 5 000 оборотах. Зате крутний момент вже на 3.5 800 оборотах домагається піку в 134 Нм. Вобщем, заводські дані по динаміці вражають — в Рено змогли досягти від такого мотора розгону до сотні за 11.9 сек., Хоча найбільша швидкість не настільки вражає — тільки 172 км / ч. Витрата, природно, завеликий — 9.8 / 7.2 / 5.8 літра.

Чи варто переплачувати за Логан? Адже Веста має.

вирішили зіставити Renault Logan і Lada Vesta щодо підвіски, місткості багажника і салону. Але бездоріжжя ми.

82-сильний агрегат Рено Логан.

Що краще лада веста або рено логан.

2-ий у французького автомобіля вже 102-сильний, 16-клапанний атмосферний мотор. Але обороти, коли Даний максимум досягається, виросли до 5 750 одиниць. Це стосується і тяги, яка зросла до 145 Нм моменту, але зате обороти підстрибнули — з 2.4 800 до 3 750. Крім того динаміка значно покращилася — до 10.5 сек. для набору сотки, як і межа швидкості — до 180 км / ч. Апетит тільки незначно знизився — 9.4 / 7.1 / 5.8 літра.

2-ий французький движок — вже на 102 л. с.

Протиставити цим моторам LADA Vesta може тільки один. Це 1.6-літровий двигун вітчизняної розробки, конструкція якого в результаті повторює таку у 102-сильного агрегату суперника. Потужність цього 16-клапанника дорівнює 106 л. с. на 5 800 оборотах, при обертального моменту в 148 Нм на 4 200 оборотах. Динаміка у Вести з таким мотором тільки на 0.1 сек. краще, якщо до 82-сильного француза, а його більш потужному побратимові вона і зовсім поступається на 1.3 сек. додатково щодо економічності особливих переваг немає — 9.3 / 6.9 / 5.5 літра.

Тандему з Франції поки протистоїть тільки 106-сильний російський мотор.

Читайте також:

Заміна Втулки Рульовий Рейки Рено Меган 2... Підміна втулки рульової рейки Рено Меган 2.7 FCAvto Бакс. 58,85 руб. Євро. 62,68 руб. Підміна втулки керуючий рейки на Рено Меган 2.4 (Рено Меган II) Розташував: admin; Прочитано: 9537; Дата: 11-11-2013, 15:47; Однією з частих проблем у ці...
Рено Меган 2 Не Відкривається Багажник... 2.27. Антикрасна система сигналізації Деякі моделі обладнані протитужною сигналізацією, встановленою на заводі. Дистанційне керування протиугінним приладом 1. кнопка вмикання / вимикання протиугінна система 2. кнопка випуску магістра Сигнальна прийма...

Як видно, Веста Такий раунд програє. На жаль це тимчасово, тому що скоро під капот авто почнуть встановлювати 110-сильний мотор від Alliance Рено Nissan, додатково новий 1.8-літровий двигун ВАЗа, що розвиває 122 л. с. Робота в напрямку економного мотора в 87 л. с. теж йде. Тому з роками Лада захопить лідерство і в рішенні цього питання напрямку.

Але 1.8-літровий двигун вже на підході, так само як і ще 2 агрегату.

коробки передач

Повністю ситуація рівна — і Веста, і Логан розташовують 5-ступінчастою механічною коробками, а крім того 5-діапазонними механізованими вузлами типу АМТ. «Механіка» у Вести краще — працює вона більш чітко, але а ходи важеля Не такі розхитані, як в Логане. Сьогодні, час від часу важіль МКПП француза вібрує.

Механічна трансмісія на LADA Vesta краще.

АМТ в обох авто справляється із зобов’язаннями — досить оперативно перемикає швидкості, роблячи їзду зручніше і простіше. Це, ривки і точки присутні, але в рамках норми.

Боти у Рено і Лади приблизно рівноцінні.

Яким володіють ігрові слоти же Рено Logan полягає в 4-діапазоном «автоматі». Традиційна Коробка автомат працює помітно м’якше ботів, що позначається на комфорті. Але бюджет авто не дозволив поставити на Рено 5-діапазонну коробку, а з наявної автомобіль помітно програє АМТ на трасі. Надалі ситуація повинна змінитися, тому що АвтоВАЗ раніше анонсував майбутнє оснащення Вести варіатором. З дитиною російський автомобіль зуміє на рівних протистояти Логану.

шасі

Тут суперництво серйозне. Конструкція у суперників одноманітна і звичайна — стійки Макферсон і торсіонна опора. Творці LADA Vesta орієнтували автомобіль на їзду по російських дорогах. В ході ходова вийшла енергоємної і міцною, до того ж високий кліренс сприяє. Одночасно з цим, машину наділили завидною маневреністю, що вже не один раз було відзначено.

Підвіска Вести і Лоага конструктивно схожа, однак відмінності в надбудовах дуже істотні.

Логан-таки не настільки універсальний. Йому відверто бракує точності в рулінні і зв’язку з клієнтами керма з колесами. Однак запаморочлива «неубиваемость» шасі, настільки цінуємо фанатами Рено, нікуди не поділася — лежачих поліцейських є варіант проїжджати і зовсім не зменшуючи швидкості! Так що тут впору говорити про рівність, на жаль з різними орієнтирами — гранична міцність в Логане і гармонійна сумісність у Весті.

інтер’єр

Порівняно з салоном минулого покоління Логана — у наявності великий крок чиряк. Зараз машина не тільки функціональна, але зате симпатична, що не менш важливо. Нова приладова панель з блискучими крайками циферблатів, інша центральна консоль, оновлений кермо і інші елементи зробили Рено помітно красивіше. Ззаду для трьох обмежена вільна площа, однак, потіснившись, поїдуть і троє. Спинка дивана, нарешті, складається не цілісно, ​​в пропорції 60/40. Ну і матеріали обробки краще. Сидіння стали зручніше, на жаль посадка не дивлячись на це не бездоганна.

Новий за допомогою арок Рено не в приклад краще попереднього.

У Весті салон абсолютно точно гарніше. Приладова панель, центральна консоль, матеріали обробки — все виглядає багатше і солідніше. Ну і сам дизайн помітно цікавіше. Сьогодні, в Ладі помітно просторіше, особливо на задньому ряду. Недаремно ж машина по своїх габаритах знаходиться на стику класів В і С. З ергономічністю проблем теж немає — що залишається зробити нашому клієнтові поряд, важіль КПП нічого не перекриває, а жалюзі дефлекторів обдування виглядають абсолютно точно гарніше сопел Логана.

Все одно Веста краще — нарядно, привабливіше і просторіше!

Комплектації і вартість

Оснащення Рено Логан помітно простіше, якщо у Лада Веста. Всього російський автомобіль має 6-ю комплектаціями, тоді як Логан — 4-ма. Втім, деякі версії Vesta дуже ідентичні і відрізняються тільки парою опцій. Вартість на Рено Logan значно нижче, особливо в базовій комплектації, але вона дуже бідна і рекомендується тільки покупцям з агресивно обмеженим бюджетом. Уже сьогодні, низькі котирування значно обгрунтовані наявністю 8-клапанного мотора. Але в топі цінник на француза навіть вище.

В результаті ж ціна LADA Vesta коливається від 514 000 руб. до 633 000 руб., а Рено Logan — від 469 000 руб. до 719 990 руб.

Читайте також:

Багажник На Дах Рено Трафік Своїми Руками... Стілець на даху Renault Logan З настанням тепла багато власників автомобілів збираються їхати на своєму автомобілі, і тут постає питання про розміщення багажу на даху. Стійка даху для автомобіля Renault Logan. це корисно річ, що дозволить значно розш...
Как Открыть Рено Меган 3 Без Ключа... Как починить ключ чип-карту на Меган 3.5 и предпосылки неисправности Непременно, электрический ключ Меган очень комфортен в ежедневной эксплуатации. 2-ое поколение автомобилей, снаряженное чип-картой, рекламировалось, как инновационное, значительно, ...