Лада Веста інакше кажучи Фольксваген Поло? порівнюємо що краще

Лада Веста або Фольксваген Поло? — порівнюємо що краще

Фольксваген Polo — ікона класу В. Це автомобіль, який завоював серця тисяч покупців і негласно панує в секторі. Але з виходом на ринок моделі Lada Vesta, він отримав в її особі суворого конкурента. Це, корону знімати не довелося, однак удар не знайомих російського автомобіля був дуже чутливий — армія майбутніх покупців німецького автомобіля помітно порідшав. Тому що ж складеться ситуація в найближчому майбутньому?

Лада Веста vs Фольксваген Поло — очікують гарячу битва!

Престиж і кузов

Німець бувають німець! Тут статусності Фольксвагену не позичати. Великодушна родовід, надійність, випробувана роками, схиляння покупців і знаменита емблема на капоті — Цей розхожий слух шлях Весті тільки належить пройти. Але вона вже робить 1-і величезні кроки. Це, до рівня престижу німецької марки АвтоВАЗу ще далеко, проте варто шильдик VW тієї переплати, що за нього вимагають?

поло — навчений досвідом старожил класу.

Щодо ж кузовів паритет — обидві моделі мають тільки седанами. Але можливе яким володіють ігрові слоти тим ні менш у Лада Веста, адже рекламщики російської компанії запевнили, що скоро на ринок вийде модель в кузовах хетчбек і універсал, потім Поло стане в рази складніше конкурувати маючи справу з нашим авто.

Виникнення універсала Лада Веста «не за горами».

Вже сьогодні, з зіставлення характеристик видно, що Лада Веста перевершує власного візаві (зліва Веста, праворуч Поло):

— довжина — 4 410 мм проти 4 390 мм;

— ширина посилання — 1 764 мм і 1 699 мм;

— висота посилання — 1 497 мм проти 1 467 мм;

— кліренс — 178 мм і тільки 163 мм у Поло;

— обсяг багажника — 480 л проти 460 л ..

— маса посилання — 1 230 кг (1 670 кг) проти 1 163 кг (1 700 кг).

Сьогодні, Lada Vesta у своєму розпорядженні більшу колісною базою, що позначається на внутрішньому просторі. Проти 4 635 мм Фольксваген показує тільки 4 553 мм.

За габаритами російський автомобіль начисто переграє німця.

Екстер’єр

Тут у наявності діаметрально зворотний підхід. Лада Веста бере власної злістю і стрімкістю. Її обрубаний передок, Х-подібний вигин блискучих частин, найпотужніший повітрозабірник з гратами радіатора, як ніби злилися воєдино, і хижий оскал фар примушують автомобіль начебто вгризатися в асфальт.

Анфас моделі інженерам АвтоВАЗу точно вдався!

Збоку спогад тільки посилюється, особливо при погляді на яскраво виражені подштамповки на дверях і крилах, в добавок елегантні диски для коліс. Корми теж на показнику — розкосі ліхтарі з гострими гранями, потужний бампер, з темною спідницею знизу і відбивачем по центру, також квартет блискучих літер, що склалися в ім’я авто — LADA — гарантують, що Весту завжди з’ясують в дорозі.

Читайте також:

Яке Масло Краще Заліваті У Ваз 2114... Підміна тансміссіонного масла в ВАЗ 2114 Підміна тансміссіонного масла в ВАЗ 2114 Коробка перемикань передач, зчеплення пов'язане з маховиком двигуна и КПП, привід від КПП до фронтальних коліс, передает крутний момент від сілової установки, через шес...
Ремонт Коробки Передач Фольксваген Пасат Б5... КПП автоматична коробка передач, ручна трансмісія, DSG і муфти Volkswagen AG Volkswagen Gearbox 002 / Коробка передач 002 Volkswagen Polo Classic (9E2), Skoda Fabia (модельний код 6Y2, 6Y3, 6Y5), Volkswagen Lupo (6X1), Skoda Octavia A4 (1U2), SEAT A...

А профіль і корми тільки підсилюють враження.

Фольксваген спрацьований зовсім по іншому. Нещасні канони автогіганта добралися і до Поло, стилізовані його під інші моделі. Це начебто маленький Пассат — рівненькі смуги жалюзі в решітці радіатора і повітрозабірники, значна оптика похилий капот і прямокутні протитуманні фари роблять серйозний і пристойний образ.

Фольксваген Polo випускає спокій і впевненість.

У профіль також кидаються в очі звірені штангенциркулем зазори і ідеальний зовнішній вигляд частин, що розбавлене вигином в низу дверей. Ну і диски для коліс дуже гармонійно вписуються в образ. Корми не відстає — чим просто стопи, традиційна конфігурація заднього бампера, обриси кришки багажника. Фольксваген Polo прямо випускає спокій.

Профіль і корми німця — класика завжди в світі моди.

Технічні характеристики

двигуни

Тут плані ситуація неоднозначна. На даний момент німецький автомобіль попереду, адже він пропонує пару силових агрегатів, яким Веста може протиставити тільки один. Однак надалі намічається серйозне розширення лінійки двигунів російської моделі, так що ситуація ще зміниться.

Сьогодні Лада Веста пропонує покупцям тільки один, 106-сильний двигун. Це мотор класичної конструкції — 4 циліндри, з 16-ю клапанами, рядним розташуванням і розподіленим уприскуванням. Потужність в 106 л. с. досягається на 5 800 оборотах, з тягою в 148 Нм на 4 200 оборотах. Такі дані дозволяють Весті розганятися до сотки за 11.8 сек. і розвивати дуже доступні 178 км / ч. Плата за це — витрата в 9.3 / 5.5 / 6.9 л. в містечку, на трасі і в змішаному циклі, відповідно.

106-сильний мотор Lada Vesta повністю гарний.

Прямий суперник ВАЗівської мотора — 1.6-літровий німецький 16-клапанник. Його збірка в загальному подібна такий у мотора Lada Vesta. Віддача менше — 85 л. с. на 5 200 оборотах, але крутний момент на 3 750 оборотах домагається 145 Нм. Незважаючи на найменшу потужність, велика гнучкість цього движка дозволяє Поло показувати рівну з російським седаном динаміку — 11.9 сек. до сотки, при 179 км / год максималки. Але апетит значно менше — виробник заявляє такий на суму 8.7 / 6.4 / 5.1 л.

Потужність мотора Поло всього 85 л. с., проте динаміка гідна.

У Фольксваген Polo ще є один агрегат, також 1.6-літровий, з аналогічною складанням, але інші електричні опції дозволяють йому розвивати значно більшу потужність — 105 л. с. на 5 600 оборотах. Їх доповнюють 153 Нм крутного моменту на 3 800 оборотах. Це забезпечує розгін до сотки за 10.5 сек., А крім того пік швидкості в 190 км / ч. При цьому витрата не відрізняється від такого у найменш масивного мотора.

Лада Веста або Фольксваген Поло, що ж купити огляд від Енергетика.

наша група в мій інстаграм рок група Енергетика.

105-сильний мотор Фольксвагена помітно бадьоріше.

Як видно, Лада Веста в моторному гамі програє німецькому автомобілю. Але це тимчасове явище, адже АвтоВАЗ скоро обіцяє почати поставки Вести, укомплектованої ще 3-ма двигунами. Самим слабким там стане 87-сильний бензіннік, головне завдання якого полягає в може бути більшому зниженні ціни авто. Також Весту укомплектують агрегатом типу HR16DE-H4M, від зарубіжних партнерів АвтоВАЗу. Він розвиває 118 л. с., але для російського ринку його дефорсировали до 110 л. с., щоб адаптувати під місцеві умови. Але найкращим повинен стати 1.8-літровий двигун, потужністю в 122 л. с. На даний момент він ставиться на модель Лада Ікс Рей, проте з осені 2016 року ним почнуть комплектувати і Весту.

Через короткий термін 1.8-літрові двигуни поставлять на Весту.

Як видно, зараз очевидне основна перевага ігрових слотів у Фольксваген Поло, але вже через півроку Лада Веста не так зрівняє позиції, але зате вийде вперед.

коробки передач

Обидві моделі мають як механічними, так і автоматичними КПП. Lada Vesta пропонує покупцям 5-ступінчасту механічну коробку типу ВАЗ-2180. Ця коробка була взята з Пріори, проте зазнала модернізації і доопрацюванням, в ході яких в її конструкції були використані зарубіжні комплектуючі — а саме, компанія Schaeffler (Німеччина) поставляє модулі механізму перемикання, компанія Atsumitec (Японія) виробляє тросові приводи і т. Д. все значно підвищило експлуатаційні властивості вузла — перемикання стали помітно більш чітко, важіль заходить в пази легше, вам КПП позбулася настирливого шумового фону. В результаті «механіка» Вести вийшла на один рівень з ввезеними трансмісіями.

Механіка на Весті далеко не та, що на Пріорі.

Їй протистоїть така ж 5-ступінчаста німецька коробка. Всім зрозуміло, що механічні коробки Фольксвагена вже стали легендою. Точні включення, раціональні передавальні числа, короткоходность важеля — і такі дії далеко не повний перелік сильних сторін МКПП Фольксваген Polo.

«Ручка» у Поло бездоганна всюди.

Але підхід до автоматичних коробок зовсім різний. Лада Веста оснащується механізованої коробкою типу АМТ, зробленої грунтуючись на тій же механічною КПП типу ВАЗ-2180, до зайнятий} був доданий електронний блок. Не обійшлося і без застосувань імпортних компонент — актуаторов від ZF і зчеплення від VALEO. Повністю коробка хороша — перемикається повністю оперативно, що не затикається, ну і 5-ти її передач цілком вистачає. Природно, чіткості традиційної Коробка автомат їй бракує, однак АМТ простіше в конструкції і дешевше в обслуговуванні.

АМТ у Lada Vesta — просто, комфортно, недорого!

Поло же оснащується 6-діапазонним «автоматом». Чим, він всюди переграє АМТ Вести — перемикання більш чітко і своєчасно, комфорт їзди вище, так само як і економічність, завдяки 6-ій передачі. Та й вартість Фольксвагена з такою Коробка автомат не просто.

«Автомат» у Фольксваген Polo виглядає недешево, ну і сама коробка недешева.

шасі

Тут немає ніяких одкровень. Ні АвтоВАЗ, ні Фольксваген AG не наважилися на установку мультіричажной підвіски ззаду з економних суджень. Обидві моделі оснащуються стандартним для сектора набором — стійки Макферсон попереду, доповнені напівзалежної підвіскою в кормі.

Читайте також:

Заміна Масла Акпп Фольксваген Пасат В5... Зміна масла в автоматичній трансмісії Volkswagen Passat Фоторепортаж У процесі використання автоматичної передачі автомобіля Volkswagen Passat в ньому можуть накопичуватися чіпси, а сама олива втрачає свої властивості, тому не затягуйте її, змінюючи...
Установка Круиз Контроля На Фольксваген Поло Седан... Фольксваген Polo Sedan › Бортжурнал › Установка штатного круиз контроля на Polo Sedan Trend На работе штатного круиз контроля нужны последующие запчасти:— Блок управления бортовой электроники BCM поддерживающий функцию круиз контроля;— ...

Передня підвіска Лада Веста.

На жаль недаремно Фольксваген Polo вважається зразком маневреності в секторі В. Веста практично дістала до його рівня, але в деяких аспектах все таки програє німцю. Одночасно з цим, більший кліренс дозволяє пересуватися більш впевнено. Сьогодні, характерною особливістю Фольксвагена є низьке розташування опор задніх пружин. Самі опори дуже міцні, але їх скрегіт свого часу наїзду на бордюр приємним не називати.

Опори пружин у німця висять досить низько.

інтер’єр

Усередині підхід дизайнерів відрізняється кардинально. У Лада Веста очевидно видно ухил в бік спортивності. Приладова панель хизується вражаючими колодязями, попереду яких височіє 3-спицеве ​​кермо. Центральна консоль також виглядає дуже сучасно і презентабельно. Сама торпедо виготовлена ​​з однотонного темного пластика, який гармонійно розбавлений металевими вставками — вони змішуються в інтер’єрі і навіть не створюють враження кричущого або виламують із загального ансамблю елемента.

Салон російського автомобіля прекрасний і комфортний.

З ергономікою у Лада Веста повний порядок — зчитування показань з пристроїв проблем не викликає, що залишається зробити нашому клієнтові органи управління на центральній консолі розміщені комфортно і розумно. Єдине, до чого доведеться звикати водієві — це підлокітник, прикріплений до сидіння, і режими його опцій. Зате саме крісло нарікань не викликає. Площа скління досить велика, що гарантує непогану оглядовість.

Простору в салоні Весті не позичати!

Ззаду багато місця, так що троє сідоків поїдуть там без особливого дискомфорту. Однак бувають скарги від великих пасажирів на низьку кромку даху. Площа скління велика, що гарантує непогану оглядовість.

Поло створений по іншому. Тут нашому клієнтові залишається вивірено до кожного міліметра — будь-яка кнопка, хто регулятор на своєму місці, так що скористатися всім цим звичайно, не відкриваючи очей. В іншому претензій не буває — фірмовий кермо з 3-ма спицями, похила центральна консоль, з розташованими на її поверхні клавішами, прямокутні дефлектори обдування, темний пластик, в купе з бежевим, блискучі окантовки пристроїв, вставки під титан і звичайна для Фольксвагена приладова панель , свідчення якої} {займається зчитуються за частки секунди.

Приладова панель Фольксвагена — зручніше не придумати.

З оглядовістю проблем немає. Крісла по-німецьки щільні і відмінно спрофільовані. Позаду місця трохи менше, ніж у Весті, багато в чому через вужчої колісної бази, проте для двох простору вистачає. Деяким схожий арочний інтер’єр Поло здається дуже вже сухим і педантичним, проте велика частина покупців що залишається зробити нашому клієнтові влаштовує.

Поло всередині — без коментарів.

Комплектації і вартість

Всього Лада Веста пропонує 6 варіантів оснащення — від Classic до Luxe Multimedia.

Уже в базі Лада Веста укомплектована дуже добре, що особливо помітно щодо безпеки. Так, автомобіль має в своєму розпорядженні парою подушок, доповнених електричними асистентами (ABSBAS, ESC, TCS, EBD, HSА) і системою ЕРА-ГЛОНАСС, також кріпленнями під сидіння типу ISOFIX. Усередині салон, це, небагатий, але що залишається зробити нашому клієнтові потрібне зустрічаються — це і аудіопоготовка, і регулювання керма по вильоту і висоті, і фронтальні скла з електронними підйомниками, і обігрів сидінь, і дзеркала з електроприводом і підігрівом, і бортовий комп’ютер і т . д. Зовні машини виділяється 15-дюймовими дисками (штамповані). Вартість за таку версію — 514 000 руб.

Салон Лада Веста в базу, природно, небагатий.

У Фольксваген Polo комплектацій 5 — від Trendline до Highline.

Базова версія Trendline дорожче практично на сотку тисяч — 613 500 руб. При цьому вона серйозно програє Весті щодо безпеки, адже у німця в запасі тільки дві подушки і ABS, з кріпленнями ISOFIX. В іншому вона повторює російську — електропривод фронтальних стекол, аудіопідготовка, регулювання керма в 2-х площинах і т. Д. Єдиний суворий плюс — наявність кондиціонера.

Поло у стартовій версії теж не блищить розкішшю.

З ростом ціни, салони Вести і Поло заповнюються функціями. Так, в топі Лада оцінена в 633 000 руб. (658 000 руб. З АМТ). Там додатково буде кондиціонер, функціональний екран типу TouchScreen з діагоналлю в 7 дюймів, навігація, 6 динаміків, парктронік, датчики світла і дощу, 16-дюймовий лиття, поворотники, вбудовані в дзеркала, повний електропакет, підігрів лобового скла і маса інших опцій.

Що краще лада веста або фольксваген поло.

Зате в топі різниця в рази!

Фольксваген Polo в кращій версії Highline має приблизно таким же набором опцій, з навігатором, 15-дюймовим литтям, повним електропакетом і іншими благами. Але у Поло також буде клімат-контроль Climatronic. Та й вартість туди помітно вище — 758 500 руб., А з «автоматом» вона виросте вже до 804 500 руб.! І такі дії якщо не брати до уваги ймовірну доплату за пакети опцій, які недешеві.

У найвищому оснащенні Фольксваген Поло розкішний, та й доріг.

Читайте також:

Оновлене сімейство Lada Granta показали на відео... Офіційний образ рестайлинг- сім'ї Lada Granta майже повний АВТОВАЗ, поширений напередодні: модель тепер представлена ​​в кузовах седана, ліфта, хетчбека і універсала. Останні дві модифікації - колишні калини, сам бренд Kalina перестане існувати. Ну, ...
Как Снять Коробку На Фольксваген Т4 Видео... Nav view search Навигация Искать Главное меню Коробка передач VW Transporter T4. демонтаж Приподняв автомобиль Фольксваген Транспортер Т4 на подъемнике (установив его на “яму” по другому эстакаду), можно снять коробку вниз. Для поддержк...