10.14. Ремонт передньої підвіски

Ремонт передньої підвіски

Дуже багато елементів передньої підвіски коліс можна знімати самостійно і знову встановити. Для проведення певних робіт необхідні всі ті самі пристрої з майстерні. Пошкоджені частини підвіски в будь-якому випадку не можуть бути виправлені, значно менш завалені, їх потрібно замінити в принципі новими.

Видалення переднього амортизатора

Видалення амортизатора зверху. Після видалення кришки (1), ви можете ослабити затискання гайки амортизатора за допомогою гайкового ключа (3). Для цього утримуйте стрижень амортизатора за допомогою клавіші «Аллен» (2).

Видалення амортизатора на дні. Показані болтові з’єднання стрижня стабілізатора (1) і болтове з’єднання з корпусом підшипника втулки (2 і 3).

При знятті амортизатора, слід зазначити, що, якщо його від’єднати від корпусу підшипника коліщатка, то необхідно буде відрегулювати рівномірність колеса, що можливо тільки на вимірювальному стенді майстерні.

З цієї причини ми тут описуємо видалення опори з корпусом підшипника ступіни.

Читайте також:

Ремонт Рульовий Рейки Ваз 2115 Своїми Руками... підміна керуючий рейки ВАЗ 2115 Підміна керуючий рейки ВАЗ 2115 Підміна керуючий рейки ВАЗ 2115 - задачка відносно проста, але вимагає певних здібностей. Без допомоги інших поміняти керуючу рейку можна, але я б рекомендував покликати асистента. В ав...
Ремонт Рульовий Рейки З Гур Для Audi, Seat, Skoda ... ремонт рульової рейки з ГУР для AUDI, SEAT, SKODA і VW творець: Устаткування MSG Equipment Розміщено: 28 лист. 2017 р Переглянуто: 6 472 Мені сподобалося: 57 Мені не сподобалося: 4 Устаткування при ремонті агрегатів РУ автомобіля. З'ясувати подроби...

Ще одне додавання: для затягування верхнього гайки амортизатора стенду в майстерні використовуйте гайковий ключ VW 3078. Оскільки бракує кращої для даної роботи, можна скористатися гайковим ключем та власним чуттям.

  1. Придбайте новий гайку, що самозаймається, і новий затискний болт із незалежним підвісним петлею.
  2. З легковим автомобілем на землі відтягніть кріпильний болт центрального приводу валу в вузлі керма (посередині колеса).
  3. Відкрутіть болти колеса.
  4. Рівномірно підніміть машину з фронту, щоб не завантажити стабілізатор. Переконайтесь, що автомобіль заблокований на місці.
  5. Зніміть колесо.
  6. Від’єднати стрижень стабілізатора від обох підвісних стійок, натискайте стабілізатор вгору.
  7. Від’єднайте кронштейн гальма і закріпіть його до корпусу за допомогою дроту. гальмівний канал залишається підключеним.
  8. Від’єднайте з’єднувальний стрижень.
  9. Зніміть затискний болт із осьовим шарніром у самому дні амортизатора.
  10. Монтаж витягнути петлю петлі з опори. Це відокремлює підвіску та підвіску. У цьому випадку ні в якому разі не можна розширити гніздо в корпусі підшипника ступиці колеса, наприклад, зкруткою.
  11. Викрутіть рульове колесо та витягніть приводний вал із ступиці колеса.
  12. Зніміть кришку зі скла стойки в моторному відсіку.
  13. Зніміть монтажну гайку амортизатора з верху стовбура. Для цього тримайте стрижень ключем для внутрішнього шестірця.
  14. Одночасно тримайте амортизатор під ним.
  15. Витягніть амортизатор у напрямку вниз і одночасно повністю зніміть його з ведучого валу.
  16. Для монтажу використовуйте нові самозакисні гайки та новий затискний гвинт підвісної петлі.
  17. Встановіть затискний болт таким чином, щоб його голова була спрямована вперед у напрямку руху.
  18. Моменти затягування: верхнє кріплення амортизатора: 60 ​​Н м, гайка стрижневого стрижня: 30 Н м, затискний болт незалежної підвіски: 50 Н м, шатуна стабілізатора на амортизаторі: 40 Н м.
  19. Якщо встановлено той самий амортизатор, а болти, що з’єднують корпус підшипника коліс кузова та амортизатора, все ще затискаються, то немає потреби коректувати кути вирівнювання колеса.

Елементи переднього амортизатора і послідовність їх установки

1. весна;
2. пружинна плита;
3. підшипник амортизаційної стійки;
4. буфер;

5. захисне покриття;
6. різьбовий покриття:
7. амортизатор;
8. 10. spacer, обкладинка.

Підвіска переднього колеса Audi 80 з близької відстані

1. випадок амортизаційної стійки;
2. болтове з’єднання корпусу подушки та корпусу підшипника коліс;

Ниссан Террано 1,2, Маверик. Как запрессовать сайлентблок нижнего рычага

Запрессовка ,замена сайлентблока нижнего рычага передней подвески Ниссан Террано 1,2,Маверик. Ford, Maverick Nissan .

Передняя подвеска на Террано 1, Terrano II, как правильно выставить торсионы и сделать сход-развал

В данном видео я постарался рассказать о том, как правильно выставить торсионы и не допустить серьёзных.


3. корпус підшипника каркасу колеса;

4. осьовий шарнір;
5. затискний болт;
6. нижній поперечний важіль підвіски.

Зліва: затискачі, необхідні для відокремлення пружини від амортизатора, коли амортизатор знімається.

Праворуч: на ілюстрації показані болт підвісування (1), за допомогою якого закріплена пружина підвіски (3) у корпусі підшипника ступіни. Наведені нижче: кріпильні гайки (2), за допомогою яких шарнір підвіски з’єднується з нижнім поперечним важелем.

Читайте також:

Ремонт Двигуна Vw Passat B5 Volkswagen Passat B5 GP Тут ви знайдете фотодокументи та детальну документацію для автомобілів: Volkswagen Passat B5.5 / Volkswagen Passat B5.5 (модельний код: 3B3) 2001. 2005 Volkswagen Passat Variant B5.5 / Volkswagen Passat Варіант B5.5 (код модел...
Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11... 2.12. Перевірка та регулювання швидкості холостого ходу двигуна та CO Перевірка та регулювання швидкості холостого двигуна двигуна та рівня СО Два рази на рік або кожні 10 000 км пробігу (залежно від того, що стане першим) Тихий час можна регулювати ...

Заміна переднього амортизатора

Щоб виконати цю роботу (з вилученою опорою), необхідно мати пристрій для натягу (стиснення) пружини. Вам потрібно щонайменше двох збівачів, ще краще. три. Без застосування пружинного натягу неможливо ослаблення шліцевого гайки у верхній частині амортизатора, оскільки пружина знаходиться в стані сильного попереднього натягу. В іншому випадку, складові частини амортизатора розлитаються, як у випадку вибуху. небезпека аварії є великою!

Крім того, не стиснута пружина більше не може бути замінена. Пружинні натяжні пристрої можна придбати в магазинах деталей. Крім того, потрібні наступні спеціальні інструменти: ключ VW 524 для розпушування гайок з гайкою та інструментом 40-201 для розірвання різьбового покриття над амортизатором. Якщо у вас немає їх, вам доведеться допомогти собі з великим трубним ключем.

  1. Зніміть амортизатор (див. Попередній розділ).
  2. Зафіксуйте амортизатор через дерев’яні клини на висоті обертання рукояті в пороку. Ніколи не стискайте циліндричну секцію, інакше ти будеш тиснути амортизатор.
  3. Встановіть пружинну натяжну пружину на пружинні вигини і трохи стисніть.
  4. Для того, щоб пружинний натягувач не ковзався, при необхідності слід склеювати ці повороти клейкою стрічкою.
  5. Тепер розпустіть шліцовані гудки у верхній частині стійки. Тримайте стрижень амортизатора гайковим ключем.
  6. Зніміть пружину разом з підшипником амортизатора та додатковими деталями.
  7. Зніміть гвинтовий ковпачок у верхній частині амортизатора.
  8. Витягніть амортизатор.
  9. На заводі встановлені рідкі амортизатори. У цьому випадку необхідно вилити стару рідину з амортизатора (спеціальні відходи!) І очистити його стебло.
  10. Встановіть новий патрон амортизатора без рідини.
  11. Див. Діаграму в верхньому правому кутку процедури встановлення компонентів. Далі, примітка: кольорова марка джерел позначає нижню.
  12. Моменти затягування: різьбовий чохол для тримача амортизатора: 150 Н м, шліцовані гайки на амортизаторі: 50 Н м.

Зняття підшипника переднього колеса

Підшипник каркаса колеса зовнішнє кільце запресоване в корпусі, у внутрішній кільці запресована колісна штанга. Новий підшипник колісної підшипники ніколи не повинен бути натиснутим на молоток, інакше ви будете встановлювати наступні пошкодження разом з підшипником. Тому краще зняти тільки сам демпфер і від’єднати дисковий гальмівний механізм, а також корпус. І в справді зняття та встановлення підшипника ви повинні довірити майстерню, у розпорядженні якої є ремонтний прес.

Осьовий поворотний заміна

  1. Придбайте новий гайку, що самозаймається, і новий затискний болт із незалежним підвісним петлею.
  2. Рівномірно підніміть машину з фронту, щоб не завантажити стабілізатор. Переконайтесь, що автомобіль заблокований на місці.
  3. Зніміть затискний болт підвісної підвіски на самому дні стійки.
  4. Монтаж для висунення шарнірного кріплення незалежної підвіски на стійці. У цьому випадку ні в якому разі не можна розширити гніздо в корпусі підшипника ступиці колеса, наприклад, зкруткою.
  5. Позначте положення кріплення шарніра на нижній перетині.
  6. Відкрутіть кріпильні гайки осьового з’єднання в нижній частині нижнього поперечного валу. Видаліть шарнір.
  7. При пригвинченні вісьового з’єднання враховуйте, зроблено при знятті знака, в цьому випадку регулювання розташування колеса буде залишатися приблизно однаковим.
  8. Не забувайте опорні плити для кріпильних гайок.
  9. Моменти затягування: затягніть незалежні підвісні гайки до 65 Н м, гайки затискального болта до 50 Н м.
  10. Виконайте налаштування кутів коліс у майстерні.

Зняття посилення

  1. Потрібно замінити всі самоблокуючі гайки, а також болти, які з’єднують опори поперечного валу і промінь мосту.
    Зніміть поперечну підвіску з вісьовим з’єднанням або без нього. Які болти потрібно послаблювати так чи інше, описує попередній розділ.
  2. Відкрутіть гайки внутрішніх втулок підставки підставки.
  3. Якщо внутрішні підшипники хоботка вже зношені, то перед тим, як прикріпити важіль, краще негайно натиснути (цех) на нові.
  4. Встановлення: для зміцнення поперечного важеля підвісної стійки зовні на корпусі підшипника штанги колеса або на шарнірі незалежної підвіски. Моменти затягування можна знайти в попередньому розділі.
  5. Гвинти внутрішніх підшипників поперечного плеча підвіски перчатку слабо затягуються. Затягнути до кінця слід тільки тоді, коли машина буде стояти на колесах. В іншому випадку підшипники ходу можуть бути нахиленими.
  6. Моменти затягування внутрішніх штифтів підшипника підшипника: перчатку
    40 Н м, наприкінці поверніть ще на 1/4 повороту (90 °).

Стрілка вказує на нижній монтажний болт під заднім амортизатором в моделях переднього приводу.

Верхня установка амортизатора на задній осі на моделях передніх приводів. Стрілки вказують на чотири кріпильні болти амортизатора, число (1) позначає сам амортизатор.

Читайте також:

Ремонт Рульової Рейки Audi A6 C5... Публікація блогів Ауді A6 C5 користується попитом і добре обладнаною машиною. Десять років тому всі почали активно придбати цю марку. Протягом багатьох років ця машина не відома швидким зносом деталей, але тепер, мабуть, більшість стали помічати несп...
Ремонт Рулевой Рейки Ваз 2109 Своими Руками... Ремонт управляющий рейки на ВАЗ 2109 в кустарных условиях (Видео) Ремонт управляющий рейки на ВАЗ 2109 своими силами (Видео) На управляющую рейку в переднеприводных автомобилях возложена настоящая ответственность за функциональность всего управляющег...