2.12. Перевірка та регулювання швидкості холостого ходу двигуна та CO

Перевірка та регулювання швидкості холостого двигуна двигуна та рівня СО

Два рази на рік або кожні 10 000 км пробігу (залежно від того, що стане першим)

Тихий час можна регулювати на заводі, і ніяких додаткових регулювань не потрібно.

Тільки якщо вміст СО після довготривалої експлуатації перестане відповідати стандартам, карбюратор повинен бути налагоджений.

Перед перевіркою та регулюванням наступні деталі повинні бути в ідеальному стані:

  1. Коли встановлено сервопривод, поставте передні колеса в середнє положення. Потрібно затискати ручний гальмо.
    • Акумулятор повинен бути заряджений.
    • Рівні рухомого масла та охолоджувальної рідини повинні відповідати потрібним значенням.
    • Всі вакуумні шланги повинні бути підключені.
    • Система всмоктування повітря повинна бути герметичною.
    • Циліндри повинні мати гарне стиснення.
    • Система вихлопних поверхонь повинна працювати бездоганно.
    • Дросель повинен добре відкритися і закрити.
    • Відключіть всіх електричних споживачів, таких як вогні, вентилятор нагрівача, підігрів заднього скла і ін.
    • Охолоджувальний вентилятор не повинен працювати.
    1. Зігрійте двигун, тобто стрілка віддаленого термометра повинна стояти в середньому положенні. Під час регулювання двигун повинен підтримувати робочу температуру, тобто двигун повинен бути запущений у паузах для повторного нагрівання. Двигун повинен працювати зі швидкістю менше 1000 об / хв.
    2. Підключіть тахометр відповідно до інструкцій з експлуатації.
    3. Запустіть двигун та дивіться збоку вікна перевірки карбюратора, щоб перевірити, чи рівень палива знаходиться на центральній лінії.
    4. Прискорити движок протягом двох-трьох хвилин до швидкості 2000. 3000 об / хв, а потім пропустити протягом одного хвилини без навантаження.
    5. Зніміть холостий пробіг на тахометрі. Двигун повинен працювати зі швидкістю 750 ± 50 об / хв.
    6. Якщо швидкість холостого ходу не відповідає потрібному значенню, поверніть гвинт, поки значення не досягне потрібного діапазону. Якщо швидкість холостого ходу не може бути скорегована, і всі перераховані вище системи є в хорошому стані, карбюратор може потребувати заміни.

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    1. Зупиніть двигун. Тахометр залишається з’єднаним.
    2. В середині кришки випускного колектора відключіть вилку лямбда-зонда. Друга вилка повинна бути від’єднана від клапана регулювання впускного повітря. Він знаходиться в положенні, показаному праворуч від котушки запалення перед підвіскою (якщо ви стоїте перед мотором відсіком).

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    1. Праворуч, поруч із тепловим екраном вихлопного колектора, ви можете побачити пробірну трубу для вимірювання вмісту СО. Зніміть кришку трубки та підключіть вимірювальний пристрій CO відповідно до інструкцій. Зв’язок між вимірювальним пристроєм і трубою повинна бути герметично закритим.
    2. Запустіть двигун, прискорите його до 2000. 3000 об / хв, а потім повернетеся на холостий пробіг. Прочитайте читання лічильника. Значення має бути в межах 1,0 ± 0,5%. Якщо вміст СО не відповідає потрібному значенню, поверніть регулюючий гвинт, вставлений в блок дросельної заслінки. Він закритий печаткою, щоб запобігти несанкціонованому обертанню. Оскільки карбюратор повинен бути вилучений, крім іншого, а для того, щоб друк печатки, ця робота рекомендує виконувати спеціалізовану майстерню. Ілюстрація показує розташування печатки. Якщо робота виконується самостійно, ви не можете нагріти пломбу надто глибоко. Після закачування пломбі встановіть карбюратор і обереть внутрішній гвинт звичайною викруткою, доки значення СО не відповідатиме необхідним межам. Після повторного регулювання перевірте холостий процес і, нарешті, вставте нове ущільнення в отвір. Карбюратор для цього стріляти не потрібно.

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    Читайте також:

    Як Відкрити Багажник Зсередини Ніссан Кашкай... Nissan Qashqai Trunk При покупці автомобілів багато власників автомобілів приділяють особливу увагу розмірам багажного відділення, розміри яких можуть вплинути на вибір. Для деяких обсяг простору для перевезення вантажів має величезне значення. Обсяг...
    Как Поменять Воздушный Фильтр На Ниссан Кашкай... Смена салонного фильтра Ниссан Кашкай. Установленный в автомобиле салонный фильтр делает определенные задачки, говоря конкретно очищает воздух в салоне авто, а кроме того является просто пылесборником. Как следует, с целью в салон автомобиля поступа...

    Автомобілі без каталізатора

    Процес регулювання холостого ходу, а також моделі з каталізатором, однак, для регулювання складу суміші потрібна спеціальна викрутка, яка вставляється в прорізи регулюючого гвинта (див. Малюнок нижче), тахометр і для досягнення кращих результатів. пристрій для вимірювання вмісту СО. Якщо необхідно, робота може бути зроблена без останнього пристрою, якщо ви чітко дотримуєтесь інструкцій, але пам’ятайте закони про захист навколишнього середовища.

    1. Спочатку настроюйте холостий режим.
    2. Провідите вже описані підготовчі операції і прийміть показання на тахометрі. Якщо швидкість холостого ходу лежить за межами 750 ± 50 обертів на хвилину, швидкість холостого ходу повинна бути скорегована. Регулюючий гвинт холостого ходу також виглядає так, як показано на малюнку ілюстрації. Перевірте вміст СО відповідним пристроєм, при необхідності відрегулюйте його.

    Базовая настройка КХХ (клапана холостого хода) Nissan Primera

    Данная настройка не убирает ступеньку при сбросе оборотов.

    Плавающие обороты двигателя,причина и устранение неисправности

    Полис Осаго и другие виды страховки без походов в офисы,оформление через интернет.все просто и надежно.

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    Спеціальна викрутка для регулювання складу суміші на холостому ходу.

    Без вимірювача вмісту СО

    1. Перевірте, чи двигун має робочу температуру.
    2. Для регулювання складу суміші є гвинт під гвинт регулювання холостого ходу. Повністю загвинтіть цей гвинт спеціальною викруткою (не надто щільно) і виключіть два повні обороти. Швидкість холостого ходу повинна бути збільшена на 50 об / хв, в порівнянні з вже існуючим значенням.
    3. За допомогою спеціальної викрутки поверніть регулюючий гвинт суміші таким чином, щоб двигун працював на максимально можливій швидкості. Після цього гвинтіть регулятор холостого ходу, доки двигун не працюватиме з відповідним Технічні характеристики кількість оборотів. Вміст СО повинен бути меншим, ніж необхідне значення, тобто він повинен бути в межах 1,5 ± 0,5%.

    Використання вимірювача вмісту CO

    1. Відрегулюйте швидкість холостого ходу, як описано вище.
    2. Перевірте, чи двигун має свою робочу температуру.
    3. Підключіть вимірювач змісту CO. Шланг повинен бути висунутий у вихлопну трубу не менше 40 см.
    4. Через інспекційне вікно карбюратора перевірте, чи рівень палива знаходиться на центральній лінії.
    5. За допомогою спеціальної викрутки поверніть регулюючий гвинт суміші так, щоб прилад показав значення 1,5 ± 0,5%.
    6. Повторіть ці настройки, доки вміст СО та швидкість обертання не відповідають потрібним значенням.

    Кілька ін’єкційних систем

    Регулювання холостого ходу та змісту СО зазвичай автоматично регулюється блоком керування, але це можливо, що регулювання слід проводити, якщо після холостого ходу на холостому ході не відповідає вимогам. Найкраще звернутися до семінару Nissan, але якщо ви чітко дотримуєтесь наступного опису, ви можете самостійно настроїти його.

    Читайте також:

    Какой Аккумулятор Поставить На Ниссан Альмера Клас... Аккумулятор для Ниссан Альмера Пожалуй, важнейшая деталь современного тс – обычный аккумулятор авто. Он один отвечает за работу всего электрического оборудования в машине. Это гарантирует тем эксплуатацию тс в общем. Другими словами, без аккума авто ...
    Регулювання Зчеплення Opel Astra J... Сполучення з Opel Astra H Клатч для Opel Astra H Ця стаття буде описувати цікаву тему для багатьох власників автомобілів Opel. Сьогодні автомобілі цієї марки дуже поширені на внутрішньому ринку. Однак багато моделей, наприклад, Astra, недостатньо вив...

    Перед перевіркою та регулюванням повинні бути виконані наступні умови, тобто наступні елементи та системи повинні бути в ідеальному стані.

    1. Установіть передні колеса в середньому положенні, затягніть ручне гальмо.
    2. Акумулятор має бути добре зарядженою.
    3. Система запалення повинна бути в хорошому стані і працювати бездоганно.
    4. Рівень моторного масла і теплоносія має відповідати потрібним значенням.
    5. Всі вакуумні шланги повинні бути підключені.
    6. Система всмоктування повітря повинна бути герметичною.
    7. Стиснення циліндрів повинно відповідати потрібним значенням.
    8. Дросель слід повністю відкрити і закрити.
    9. Всі запобіжники повинні бути вставлені.
    10. Вимкніть всіх споживачів електроенергії, наприклад, фар, вентилятора нагрівача, нагрівача заднього скла та ін.
    11. При вимірюванні вмісту СО вставте вимірювальну трубку приладу в випускний отвір мінімум 40 см.
    12. На автоматичній передачі встановіть важіль у положення N.
    13. Вимкніть кондиціонер.
    14. Охолоджувальний вентилятор не повинен працювати.
    15. Під час перевірки холостого ходу виконайте наступні дії:
    16. Зігрійте двигун, тобто стрілка дистанційного термометра повинна бути в середньому положенні. При регулюванні двигуна повинен мати робочу температуру, тобто двигун при паузах знову починає і підігрівається. Двигун повинен працювати зі швидкістю менше 1000 об / хв.
    17. Зупиніть двигун та підключіть тахометр відповідно до інструкцій.
    18. При вимкненому двигуні знайдіть датчик положення дросельної заслонки (мал. ілюстрація) і відключіть вилку. Запустіть двигун.
    19. Прискорення двигуна 2 або 3 хвилини до 2000. 3000 об / хв, а потім залиште на два хвилини, щоб простоювати.
    20. Прочитайте показання з тахометра. Двигун повинен працювати при 800 об / хв.
    21. Якщо швидкість холостого ходу не відповідає потрібному значенню, поверніть гвинт (1) (див. Малюнок нижче), доки швидкість не досягне потрібного значення. Коли повертаєш наліво, число оборотів зменшується, а при повороті вправо збільшується. Якщо неможливо встановити швидкість холостого ходу, а всі вищевказані системи та компоненти знаходяться в хорошому стані, зверніться до семінару Nissan.

    Тип додаткового повітряного клапана та пов’язаних з ними компонентів

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    1. Зупиніть двигун. Тахометр залишається з’єднаним.
    2. Зупиніть двигун, підключіть роз’єм датчика положення дроселя і знову запустіть двигун.
    3. Прискорення двигуна 2-3 рази до 2000 оборотів у хвилину і видалення холостого ходу тахометра. Швидкість повинна бути в межах 850 ± 50 об / хв. Незадовільний холостого ходу може бути викликаний додатковим повітряним клапаном, його кабелями або електронним регулюючим пристроєм.
    4. Вимірюйте вміст СО відповідно до індикації вимірювального приладу. Якщо значення не дорівнює 0,5%, слід знайти причину для цього в майстерні. Точне вимірювання та регулювання змісту СО пов’язано з деякими труднощами і тому не описано.

    Центральна система ін’єкцій

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    Система інжекції автоматично регулює швидкість руху в установленому значенні.

    Пробіг регулюється точною регулюванням кількості повітря, що обходить дросельний клапан через додатковий повітряний клапан. Додатковий повітряний клапан включений і вимикається, щоб точно контролювати кількість повітря. Датчик кути колінчастого валу контролює точну швидкість двигуна та передає інформацію в блок керування. Виходячи з отриманих даних, регулюючий пристрій включає або вимикає додатковий повітряний клапан для підтримки швидкості холостого ходу за попередньо запрограмованими значеннями. Інші фактори, такі як прогрівання двигуна, швидкість руху, витрата палива та завантаження двигуна (кондиціонер, електрична навантаження) автоматично оцінюються та компенсуються.

    Незважаючи на те, що це зазвичай не потрібно, проміжок часу можна перевірити і скорегувати. Перед перевіркою та регулюванням необхідно дотримуватися вимог до системи багаторазового вприскування. Тест на холостому ході виконується так само, як описано вище для карбюратора. Автомобілі з ручною та автоматичною трансмісією мають таку ж кількість холостого ходу.

    Регулювання Холостого Ходу Ніссан Прикладу Р11

    Повітряний фільтр має паперовий елемент, який не можна очистити. Елемент фільтра повинен бути заміщений кожні два роки або кожні 60 000 км. Щоб видалити елемент, зніміть кришку та витягніть старий. На рис. Зняття фільтрувального елемента на обох двигунах показано вище. Зібраний пил слід знімати з корпусу фільтра тканиною. Вставте новий елемент фільтру і замініть кришку.

    Читайте також:

    Заміна Сальників Клапанів Ніссан Прикладу Р10... Заміна масляних ковпаків на SR20 Nissan Primera Якщо двигун збільшив витрату масла, існує можливість зносу сальників клапанів. так званих. мастило-знімні ковпачки. Вони можуть зазнати невдачі через перегрів двигуна, нафтове голодування або банальніст...
    Регулювання Зчеплення Opel Astra J... Сполучення з Opel Astra H Клатч для Opel Astra H Ця стаття буде описувати цікаву тему для багатьох власників автомобілів Opel. Сьогодні автомобілі цієї марки дуже поширені на внутрішньому ринку. Однак багато моделей, наприклад, Astra, недостатньо вив...