Порівняльний тест. Холерик і флегматик

Порівняльний тест —
Холерик і флегматик

машини,
які беруть участь в тесті:

Кросовер Тойота RAV4 не так давно отримав оновлену зовнішність і доопрацьоване шасі. Допоможуть ці конфігурації йому виграти в порівняльному тесті з Nissan X-Trail останнього покоління? Сутичка обіцяє бути захоплюючою

Свій вид Тойота RAV4 перетворився досить значно, особливо якщо дивитися на автомобіль попереду. Фактично, передок у кросовера повністю новий: бампер, фари, «противотуманки» і радіаторна решітка позбавлені нічого спільного з дорестайлінгової моделлю. На боковинах кузова слід відзначити модифіковані накладки на пороги з підсвічуванням і нові окантовки колісних арок. «Корми» знайшла перепроектувати ліхтарі, бампер і накладку задніх дверей.

Технічні конфігурації продиктовані побажаннями клієнтів. Так, деякі нарікали на жорстку підвіску. З цієї причини перероблена модель отримала більш м’які пружини і амортизатори. А щоб не постраждала маневреність, конструктори збільшили жорсткість кузова. Сьогодні, істотно вдосконалена звукоізоляція за допомогою всмоктуючих покриттів підлоги, площа яких зросла на 55% в порівнянні з дорестайлинговой моделлю.

На ринку Росії пропонуються модифікації з 2-ма бензиновими двигунами об’ємом 4,0 і 4,5 л, що розвивають відповідно 146 і 180 к.с. Також є версія з 4.5,2-літровим турбодизелем потужністю 150 к.с. Спектр цін на базові комплектації — від 1 174 000 до 2 008 000 рублей.

Nissan X-Trail порівняно з моделлю попереднього покоління змінився кардинально. Якщо попередник виглядав як натуральний джип, то новинка виглядає як «паркетник», яким вона, фактично, і є. За великим рахунком дизайн у автомобіля красивий і спортивний, тільки напевно плутають його з молодшим за класом Nissan Qashqai — дуже вже вони схожі. Щодо технічної частини кросовер отримав більш жорстке шасі для найкращої маневреності.

У нас Nissan X-Trail продається з 3-ма силовими агрегатами. Це два бензинові мотори (5,0 і 4.5,5 л) потужністю 144 і 171 к.с., крім того 1,6-літровий турбодизель, що розвиває 130 к.с. Ціни на базові версії починаються з 1 299 000 рублей, а завершуються на рівні 1 826 000 рублей.

Читайте також:

Замена Моторчика Печки Nissan X Trail T30... Как сменять моторчик печки Ниссан Х-Трейл? Смена моторчика печки Ниссан Х-Трейл T31 просит основательной разборки панели торпеды, наличия правильных инструментов, включая довольно редчайшей отвертки звездочки и добротных работников. И тогда смена вен...
Заміна Підшипника Задньої Маточини Ніссан Санні... 12.11 Заміна підшипників задньої підшипники Заміна заднього опорного підшипника Колесо сталевого колеса 1. Обкладинка 2. мостовий тюнінг 3. гальмівний барабан 4. концентратор 5. підшипник 6. Оментум 7. Болт кріплення штифта до важіль 8. підшипник...

Як завжди, в прес-парках немає схожих модифікацій для порівняльного тесту. наш Nissan X-Trail облаштований 3.5,5-літровим 171-сильним двигуном, а RAV4 — 2-літровим агрегатом потужністю 146 к.с. Зате обидва з варіаторами. Ну і по заявленим динамічним рисам вони відрізняються несуттєво.

Квадрат і коло

За допомогою арок у Тойота серйозний. Дизайн «рубаний», що складається з прямих ліній і кутів, з округлостей тільки що прилади. Коли, у переробленої моделі приладова панель повністю нова, вона виглядає дорожче, ніж років так 30, і краще читається. Між циферблатами пристроїв з’явився 4,2-дюймовий функціональний екран з прекрасною графікою. Змінилася обробка дверних панелей, керуючого колеса і вставок на фронтальній панелі. Цілком матеріали стали дорожчими, хоча верх передньої панелі як і раніше виконаний з жорсткого пластика. Однак підвіконня на дверях м’які для дотиків.

Салон Nissan — повна протилежність тойотовскому. Плавні лінії, округлі поверхні. І м’якого пластику ніж просто: поступливим матеріалом оброблені двері, додатково верх і центральна частина фронтальній панелі. Словом, за якістю матеріалів обробки і підгонці салонних панелей наші конкуренти схожі.

По зручності сидінь і геометрії посадки за кермом крім того ми ставимо знак рівності. Спектри регулювань крісел і рульового колеса дозволяють вільно влаштуватися людям різної комплекції в обох автомобілях. Сидіння відмінно розподіляють навантаження і мають слабко виражені бічну підтримку. Вобщем, це не спортивні автомобілі, тому потужна бічна підтримка їм і навіть не потрібна. Що все-таки стосується правих передніх крісел, то вони у наших суперників у них немає регулювання по висоті, що типово для японських моделей.

Також типові для «японців» і деякі ергономічні промахи. Кропива, обидва кроссовера грішать незручним розташуванням кнопок обігріву сидінь. У Тойота вони розміщені під «напливом» центральної консолі, змушуючи під неї заглядати, а у Nissan кнопки знаходяться біля центрального підлокітника, що примушує відволікатися від дороги. У обох рулі налаштовуються по висоті на короткому плечі, від чого в верхньому положенні розміщуються по-автобусному отлого. Вночі підсвічуються не багато людей кнопки, в разі не пам’ятаєш розміщення, знайти їх в імлі важко. А коли довелося їздити по пухкому снігу, ми в Тойота витратили багато часу для пошуку кнопки відключення комплексу бухгалтерських програм стабілізації. Вобщем, незмінні володарі розміщення відповідних кнопок, звичайно, до якийсь момент запам’ятовують.

Порівняльний тест Toyota RAV4 Nissan X-Trail від АвтоПортал

дизельні NISSAN X-TRAIL 2014 VS Тойота RAV4 2014 Увага !!! У тесті сказано, що для Ікстрейл з дизелем.

Зате і Тойота і Nissan відмінно облаштовані. Так, обидва мають камери заднього виду і обігрів лобового скла. При цьому в RAV4 до того ж рульове колесо підігрівається — правда, виключно в місцях захвату. А додатково, коли сідаєш в Тойота, штани залишаються чистими навіть в найбільш} кращу заплямовану погоду, оскільки двері кросовера повністю закривають пороги. Але в X Trail потрапити всередину не забруднити практично нереально.

На другому ряду обидва конкурента пропонують раптово багато місця у всіх напрямках. Так, якщо людина ростом 180 см відрегулює під себе фронтальне крісло в Тойота і пересяде назад, то перед його колінами залишається не менше 15 см, в Nissan навіть на кілька см ніж просто. Зате над головою місця не просто вже в RAV4, так як його диванчик розміщений ще нижче, ніж в X-Trail, який пропонує заднім сідокам прямо-таки командирську посадку. Однак сидіння Тойота нам сподобалося ніж просто, тому що його подушки м’якше і довше. У обох, коли, спинки звичайно регулювати по куту нахилу. Диванчик у Nissan, на противагу конкурента, рухається вперед-назад, хоча ця функція впливає вже не на комфорт пасажирів, а на місце для багажу.

Вобщем, багажне відділення X-Trail якось зуміє за обсягом конкурувати з тойотовских тільки в такій ситуації, якщо посунути задні сидіння по повній програмі вперед. У звичайної ж конфігурації багажник Nissan помітно менше, а вантажна висота у нього ніж просто. Під підлогою ниссановской моделі розміщується даний запасне колесо, а Тойота пропонує «докатку». Фактично, даний запасне колесо і з’їло у X Trail частина обсягу. Багажник в Nissan є варіант поділити на частини, знявши частину підлоги і встановивши імпровізовану полку на бічних виступах. На жаль ці виступи зменшують і без того маленької обсяг. При розкладанні сидінь другого ряду в обох виходить рівний майданчик.

Вони такі різні

Читайте також:

Регулювання Фар Ніссан Альмера Н15... Nissan Almera класична корекція фар Як настрою фари на Nissan Almera Настройка регулювання фар Nissan Almera Classic. необхідні умови Для того, щоб Nissan Almera H16, H15, Classic для регулювання фари, повинні бути виконані наступні умови: А...
Nissan Qashqai 2017 — Тест-Драйв Infocar.Ua ... Nissan Qashqai 2017. тест-драйв InfoCar.ua (Кашкай) Автор: InfoCar: автоматичні тест-драйвери Опубліковано: 31 липня 2017 р Переглянуто: 176 642 Мені подобається: 1 624 Мені не сподобалися: 262 Qashqai було оновлено. Фейсліфт зовні і всередині, а т...

Движок Nissan працює плавно і непомітно, а безступінчатий варіатор забезпечує автомобілю «тролейбусний» розгін. При цьому розгін виходить досить швидкий навіть на слизькій поверхні. Однак потрібно зазначити, що при різкому натисканні на педаль газу передні колеса встигають пробуксовав, поки момент перекинеться на задню вісь, хоча затримка невелика. Движок реагує на подачу палива плавно і дуже жваво, а буває на великих оборотах його звук гучністю не відрізняється.

Тойота при насиченому прискорення не буксує. При цьому не стільки через меншої потужності агрегату, скільки шляхом найкращих опцій дозволяє вести бухгалтерський облік (софт) повного приводу. Педаль газу тут сильніше задемпфирован, особливо на маленьких швидкостях. Вобщем, характер машини звичайно поміняти, включивши «спортивний» режим — тоді реакції на «газ» стануть навіть більш різкими, ніж у Nissan. Автомобіль змінюється так, що, здається, він не відстане від конкурента, незважаючи на досить 20-сильний програш в потужності. Варіатор працює на хорошому рівні, ніж в X-Trail, а движок на великих оборотах у RAV4 має більш заводний тембр (у Nissan, коли, «спортивного» режиму немає).

Гальма в штатних режимах НЕ буде нарікань ні у однієї книги з конкурентів. Але при уповільненні в пухкому снігу нам не просто сподобалися тойотовские опції Абс — RAV4 зупиняється в даних умовах швидше, і уповільнення дозується краще.

Рульове у Тойота гостріше, ніж у конкурента (близько 3.2,7 обороту від упору по повній програмі проти рівно 3-х), і при управлінні його бублик трохи швидше відгукується на керуючі дії. Наперекір усьому, RAV4 сприймається більш розміреним автомобілем. За великим рахунком, обидва суперники відгукуються на керуючі діяння вчасно і правильно, без властивих машинам з високим центром мас затримок. Однак при жвавій їзді по звивистій трасі ці кросовери розрізняються, як небо і земля.

Так, X-Trail практично заводить водія, провокуючи його на атаку поворотів на межі зчіпних властивостей шин. Машина поводиться, як ніби спортивна легкова машина, без зволікань кидаючись в віражі. На дузі стоїть відмінно, в межі проявляючи легку недостатню обертальність.

В Тойота шофер відчуває себе так, як ніби прийняв добру дозу заспокійливого. Тут RAV4 в поворотах рухається стабільніше і надійніше конкурента, на жаль бажання шустрий не викликає. Фактично, обидва наших суперника відрізняються непоганим балансом шасі і в граничних режимах управляються дуже схоже, тільки почуття викликають різні. Обрати найкращого з їх числа по маневреності проблемно, тому що тут все залежить від особистих переваг. На автомагістралі обидва «японця» впевнено тримають пряму, незважаючи на опуклості і колійний.

Допрацьована при рестайлинге підвіска Тойота хоча стала м’якше, ніж у дореформеної версії, однак автомобіль байдуже проходить опуклості щільно і зібрано, а на хвилястою дорозі досить ретельно повторює її профіль. Словом, в «диван» RAV4 НЕ перевтілився. Хоча і X-Trail на перину не схожий: його шасі налаштоване агресивно, і поштовхи на нерівностях відчуваються приблизно так само щільно і пружно, за образом суперника. І по звукоізоляції кросовери рівні. Основне джерело шуму у обох — зимова «гума». При цьому заглушена вона досить добре і у Nissan і у Тойота, якщо RAV4 зіставити з дорестайлінгової модифікацією, то різниця дуже помітна саме по частині ізоляції від дорожніх шумів.

В бруд або сніг на обох кроссоверах необхідно з’їжджати акуратненько. Геометрична прохідність і у Тойота з кліренсом 197 мм, і у Nissan з 210-міліметровим дорожнім просвітом дуже солідна, і кути в’їзду-з’їзду хороші, на жаль слід врахувати, що тут стоять варіатори. Дуже ми машини не катували, так що до перегріву справа не дійшла, на жаль з дозуванням тяги на низькій швидкості препядствия з’являлися у обох. Як відомо загрожує жвавим закапуванням при їзді по пухким і сипучим покриттям — класичні «автомати» подають себе в таких умовах ще краще. Вобщем, RAV4 з більш потужним 3.5,5-літровим мотором оснащується в цей час «автоматом», правда, при цьому має дорожній просвіт всього 165 мм. Але у дизельної версії Тойота і «автомат» є, і 197-міліметровий дорожній просвіт. Так що вибір бувають. У X-Trail версій з «автоматом» немає. На жорсткої грунтовці обидва подають себе добре, тому що енергоємність у їх підвісок хороша.

Що ж знадобиться, наші конкуренти дуже близькі. А це означає, вибір між стабільним характером Тойота і активним драйвом Nissan — справа особистих уподобань. Якщо підходити до справи з практичного боку, то RAV4 пропонує покупцям не просто варіантів.

Читайте також:

Ніссан Прикладу Схоплює Але Не Заводиться... Nissan Premiere не починається на холоді: швидка допомога Привіт! У мене є Nissan Primera P12. Проблема в тому, що вона не починається з холодного двигуна. Заздалегідь дякую за співпрацю! (Гульнар) Привіт, Гульнар. Проблема нездатності запускати двиг...
Порівняти Ніссан Х Трейл І Міцубісі Аутлендер... Нова Nissan Almera G15 Нова Nissan Almera G15 Форум, відгуки власників, новини, огляди, характеристики, фотографії Форум, відгуки власників, новини, огляди, характеристики, фотографії Зіставлення Аутлендер і X Trail - жорстокий суперечка Мітсубіші і ...