ОСАГО подешевшає в кілька разів для 80% водіїв

Чи не Днями в Раді Федерацій обговорювали реформу законодавства про ОСАГО. Ще протягом минулого літа Центробанк планував тільки підвищити вартість поліса ОСАЦВ через «розширення тарифного коридору на 20%» — ідучи, практично, на поводу у страхового лобі.

Але зараз Банк Росії вирішив не займатися дурницями, а на сто відсотків переписати всю систему «автоцивілки». Аналітики згадують, що всього 5% водіїв генерують 50% виплат по ОСАГО. Виходячи, мабуть, з цих суджень Центробанк відклав «розширення тарифного коридору» і почав нову перевірку фейковий «збитковості ОСАГО», паралельно обговорюючи з законодавцями і відомствами реформу всієї бухгалтерської системи обов’язкового автострахування.

В результаті почутого днями в Совфед вже на даний момент є варіант приблизно уявити, як конкретно ЦБ планує поміняти ОСАГО. Принциповий підхід — закінчити практику, коли безаварійні водії оплачують мистецтва порушників ПДР, аварійників і недосвідчених драйверів. Це означає, що намічений фактичний перехід від принципу страхування по ОСАГО машини до страхування водійських відповідальності на трасі.

В першу чергу, Центробанк бажає скасувати коефіцієнт потужності і територіальний коефіцієнт при розрахунку ціни ОСАГО. Кропива, для столичного володаря машини з мотором потужністю вище 150 л. з це значить зменшення ціни поліса в три (3) рази!

Його ціна буде розраховуватися для кожного водія за двома головними коефіцієнтами: КВС (вік-стаж) і КБМ (бонус-малус). Молоді-недосвідчені будуть платити ніж просто, а люди старшого віку і з величезним стажем водіння стануть віддавати за поліс ще менше.

За розрахунками ЦБ, поліс подешевшає по іншому залишається на тому ж рівні ціни для 80% водіїв і подорожчає для 20%. КВС буде зважати на «кроком» в 5%. Для початківців водіїв у віці до 30 років це значить, що вони стануть платити за ОСАЦВ значно не просто, ніж навіть на даний момент. Сьогодні, Мінфін наполягає на впровадженні в формулу розрахунку ціни поліса підвищувального коефіцієнта за грубі порушення правил дорожнього руху — ті, що розглядалися судом і за якими було винесено рішення про винність притягається особи.

Іншими словами, згаданим на початку статті 5-й відсоткам порушників спокою на дорогах буде, практично, запропоновано оплатити зі своєї кишені 50% виплат по ОСАГО.

— Коефіцієнт бонус-малус зараз стануть вести для кожного водія без закінчення терміну дії! Він не зможе прірву, якщо ви раптом поїхали на 18 місяців відпочити на морі і ОСАГО не брали. КБМ підійде за індивідуальну знижку. Як ви розумієте, у багатьох водіїв КБМ розрахований на даний момент помилково, тому є ще час до кінця року написати скаргу на неправильний КБМ в ЦБ або на веб-сайт Російського союзу автостраховиків, його перечитають вручну. Інакше вже в самого не далекому часу це може обернутися неодноразовим подорожчанням ОСАГО, — попереджає автоексперт Петро Шкуматов.

ОСАГО подешевшає значно для 80% водіїв — Суспільство

ОСАГО подешевшає в кілька разів для 80% водіїв

Чи не Днями в Раді Федерацій обговорювали реформу законодавства про ОСАГО. Ще протягом минулого літа Центробанк планував тільки підвищити вартість поліса ОСАЦВ через «розширення тарифного коридору на 20%» — ідучи, практично, на поводу у страхового лобі.

Але зараз Банк Росії вирішив не займатися дурницями, а на сто відсотків переписати всю систему «автоцивілки». Аналітики згадують, що всього 5% водіїв генерують 50% виплат по ОСАГО. Виходячи, мабуть, з цих суджень Центробанк відклав «розширення тарифного коридору» і почав нову перевірку фейковий «збитковості ОСАГО», паралельно обговорюючи з законодавцями і відомствами реформу всієї комплексу бухгалтерських програм обов’язкового автострахування.

В результаті почутого днями в Совфед вже на даний момент звичайно приблизно уявити, як конкретно ЦБ планує поміняти ОСАГО. Принциповий підхід — закінчити практику, коли безаварійні водії оплачують мистецтва порушників ПДР, аварійників і недосвідчених драйверів. Це означає, що намічений фактичний перехід від принципу страхування по ОСАГО машини до страхування водійських відповідальності на трасі.

Спочатку, Центробанк бажає скасувати коефіцієнт потужності і територіальний коефіцієнт при розрахунку ціни ОСАГО. Наприклад, для столичного володаря машини з мотором потужністю вище 150 л. з це значить зменшення ціни поліса в три (3) рази!

ОСАГО подешевшає в кілька разів для 80% водіїв - Суспільство

Його ціна буде розраховуватися для кожного водія за двома головними коефіцієнтами: КВС (вік-стаж) і КБМ (бонус-малус). Молоді-недосвідчені будуть платити ніж просто, а люди старшого віку і з величезним стажем водіння стануть віддавати за поліс ще менше.

За розрахунками ЦБ, поліс подешевшає інакше кажучи залишається на тому ж рівні ціни для 80% водіїв і подорожчає для 20%. КВС буде зважати на «кроком» в 5%. Для початківців водіїв у віці до 30 років це значить, що вони стануть платити за ОСАЦВ значно не просто, ніж навіть на даний момент. Уже сьогодні, Мінфін наполягає на впровадженні в формулу розрахунку ціни поліса підвищувального коефіцієнта за грубі порушення правил дорожнього руху — ті, що розглядалися судом і за якими було винесено рішення про винність притягається особи.

Іншими словами, згаданим на початку статті 5-й відсоткам порушників спокою на дорогах буде, практично, запропоновано оплатити зі своєї кишені 50% виплат по ОСАГО.

— Коефіцієнт бонус-малус зараз стануть вести для кожного водія без закінчення терміну дії! Він не буде мати можливості прірву, якщо ви раптом поїхали на 18 місяців відпочити на морі і ОСАГО не брали. КБМ підійде за індивідуальну знижку. Як ви розумієте, у багатьох водіїв КБМ розрахований на даний момент помилково, тому є ще час до кінця року написати скаргу на неправильний КБМ в ЦБ по іншому на веб-сайт Російського союзу автостраховиків, його перечитають вручну. Інакше вже в самому найближчому часі це може обернутися неодноразовим подорожчанням ОСАГО, — попереджає автоексперт Петро Шкуматов.