Найпростіший спосіб дізнатися, що машина бита

Найсуворішим знаряддям перекупника, з яким він ніколи не розлучається, вважається толщиномер — пристрій, що фіксує на кузові розмір шару фарби і шпаклівки, якщо така є. Іншими словами, йдеться про відстань від поверхні лако-фарбового покриття (ЛКП) до металу. Використовуючи цей факт параметру, спец зуміє знайти будь-які приховані пошкодження і зробити висновок про стан кузова і крім того всього автомобіля цілком.

Зазвичай, товщина промислового шару ЛКП на всіх кузовних елементах машини варіюється в діапазоні від 0,7 до 1,8 мм. Показання толщиномера, не перевищують цих меж, свідчать про те, що автомобіль не перефарбовувався. Якщо у минулих господарів уникнути приводів відновлювати ЛКП, означає машинка в трагедіях не брала участь. Наявність шару, що перевершує 4 мм, свідчить про зворотнє.

Чим ніж просто відстань до металу, тим не просто треба було шпаклівки для відновлення і, як слід, удар був сильніший, а пошкодження — серйозніше. Особливо це зрозуміло, якщо в декількох контрольних точках знаходиться значна різниця в товщині шару. Адже з плином часу через деформації кузова і порушення його геометрії шари шпаклівки будуть шматочками відвалюватися, як древня штукатурка.

Щоб оцінити стан автомобільного кузова, досить прикласти контрольну частину толщиномера до кожної кузовний деталі і зафіксувати показаннями індикатора. Зазвичай вимір починають з передніх крил.

Прилади для вимірювання шару фарби поділяються на кілька видів, головні де — електричні, вихореструмо і ультразвукові. У їх різні механізми роботи, на жаль 1-і два фіксують шар ЛКП лише на металі, а останній вважається більш універсальним. Ультразвуковий пристрій може визначати товщину фарби не стільки на залізних елементах кузова, але і додатково на пластмасових бамперах, карбонових панелях та інших композитних матеріалах. Вартість найдешевших пристроїв стартує від 1500 рублів.

Найпростіший спосіб дізнатися, що машина бита — Лайфхак

Найпростіший спосіб дізнатися, що машина бита

Найсуворішим знаряддям перекупника, з яким він ніколи не розлучається, вважається толщиномер — пристрій, що фіксує на кузові розмір шару фарби і шпаклівки, якщо така є. Іншими словами, ми розмірковуємо про відстань від поверхні лако-фарбового покриття (ЛКП) до металу. Використовуючи цей факт параметру, спец зуміє знайти будь-які приховані пошкодження і зробити висновок про стан кузова і крім того всього автомобіля в результаті.

Зазвичай, товщина промислового шару ЛКП на всіх кузовних елементах машини варіюється в діапазоні від 0,7 до 1,8 мм. Показання толщиномера, не перевищують цих меж, свідчать про те, що автомобіль не перефарбовувався. Якщо у минулих господарів уникнути приводів відновлювати ЛКП, означає машинка в трагедіях не брала участь. Наявність шару, що перевершує 2.4 мм, свідчить про зворотнє.

Найпростіший спосіб дізнатися, що машина бита - Лайфхак

Чим не просто відстань до металу, тим чим просто треба було шпаклівки для відновлення і, як слід, удар був сильніший, а пошкодження — серйозніше. Особливо це зрозуміло, якщо в декількох контрольних точках знаходиться значна різниця в товщині шару. Адже з плином часу через деформації кузова і порушення його геометрії шари шпаклівки будуть шматочками відвалюватися, як древня штукатурка.

Щоб оцінити стан автомобільного кузова, досить прикласти контрольну частину толщиномера до кожної кузовний деталі і зафіксувати показаннями індикатора. Зазвичай вимір починають з передніх крил.

Прилади для вимірювання шару фарби поділяються на кілька видів, головні де — електричні, вихореструмо і ультразвукові. У їх різні механізми роботи, проте 1-і два фіксують шар ЛКП лише на металі, а останній вважається більш універсальним. Ультразвуковий пристрій може визначати товщину фарби не тільки на залізних елементах кузова, зате на пластмасових бамперах, карбонових панелях та інших композитних матеріалах. Вартість найдешевших пристроїв стартує від 1500 рублів.